2225N CROSSWAVE PETPro 3v1 BISSELL
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
BISSELL 2225N CROSSWAVE PETPro 3v1
Koda izdelka: 11120245165
Glavne značilnosti
Vrsta: Večnamenski čistilec 3v1
Uporaba: Trda tla in preproge
Upravljanje: digitalni dotik
Vhodna moč: 560 W
Raven hrupa: 80 dB
Posebne funkcije
Odpravljanje neprijetnih vonjav: formula za čiščenje živalskih vonjav
Vrtenje krtače: 3000 vrtljajev na minuto
Vrtljiva glava: kot 60°
Svetloba LED: Da: .
Parametri
Rezervoar za čisto vodo: 0,82 litra
Posoda za umazanijo: 0,62 litra
Dolžina kabla: 7,62 m
Teža: 5 kg
Praktične lastnosti
Sistem posod: dve odstranljivi posodi za čisto in umazano vodo
Filter: pralen
Kolesa: Zmehčana
Osnova za čiščenje: Za lažje vzdrževanje naprave
Opis izdelka
BISSELL 2225N CROSSWAVE PETPro 3v1 je večnamenski čistilnik, namenjen lastnikom hišnih ljubljenčkov. V enem koraku sesa, pomiva in suši tla v vašem domu. Upravljanje je digitalno na dotik. S posebno čistilno formulo odpravlja vonjave po hišnih ljubljenčkih. Naprava ima sistem dveh odstranljivih posod za čisto in umazano vodo. Posoda za čisto vodo ima prostornino 0,82 litra, posoda za umazano vodo pa 0,62 litra. Dolžina napajalnega kabla je 7,62 m. Naprava ima 60° vrtljivo glavo in lučko LED. Snemljiva rotacijska krtača opravi 3000 vrtljajev na minuto. Naprava ima mehka kolesa, posoda za umazanijo pa ločuje trdno umazanijo od umazane vode. Podstavek za čiščenje omogoča enostavno vzdrževanje naprave. Teža naprave je 5 kg, poraba energije pa 560 W.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.