70mai komplet Dash Cam Pro Plus zadnja kamera RC06
141,18 €
115,72 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
70mai komplet Dash Cam Pro Plus zadnja kamera RC06
EAN: 6971669780913
Domov
Komplet 70mai Dash Cam Pro Plus Rear Cam RC06 je vrhunska avtomobilska kamera, ki vam bo zagotovila prepričljive dokaze v vseh spornih situacijah na cesti.
Tehnične specifikacije
- Snemanje: ločljivost do 2,7K
- Senzor: Sony IMX335
- ADAS: pomoč pri zapuščanju voznega pasu in opozorilo pred trkom
- Zaslon: 2,0-palčni zaslon LCD z ločljivostjo 480x360
- Baterija: 500 mAh
Inteligentni pomočnik
70mai Dash je več kot le avtomobilska kamera. Je inteligentni pomočnik pri vožnji in neustrašen zaščitnik pri parkiranju.
Varnostne funkcije
- ADAS: v realnem času vas opozori na čelno trčenje
- LDWS: sistem opozarjanja na zapustitev voznega pasu
- G-senzor: snemanje se aktivira ob najmanjšem tresljaju vozila
Kakovostno snemanje
Sonyjev senzor IMX335 zagotavlja kakovostno snemanje slik tudi pri šibki svetlobi in v slabih atmosferskih pogojih.
Ohranjanje spominov
Z ločljivostjo 2,7K in širokim vidnim kotom 140° bodo vaši posnetki s potovanj postali čudoviti video spomini.
Shranjevanje zapisa
Posnetke lahko prenesete na kartico MicroSD velikosti do 64 GB ali neposredno v mobilni telefon prek dostopne točke Wi-Fi.
Polnjenje
Fotoaparat lahko polnite iz običajne avtomobilske vtičnice ali z uporabo baterije fotoaparata.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.