A670 Senior rdeča tabela.nab. ALIGATOR

simbolična fotografija

A670 Senior rdeča   tabela.nab. ALIGATOR
A670 Senior rdeča   tabela.nab. ALIGATOR
A670 Senior rdeča   tabela.nab. ALIGATOR
A670 Senior rdeča   tabela.nab. ALIGATOR
številka artikla
730021224
Proizvajalec
ALIGATOR
Točke zvestobe: 2
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Mobilni telefon
Aligator A670 Senior rdeča
PN A670R

Prikaz
Barvni zaslon TFT
1,8-palčna diagonala
Ločljivost 128 × 160 px
Bela osvetlitev ozadja

Spomin
Pomnilnik za 200 stikov
Pomnilnik za 100 sporočil SMS
Pomnilnik za poslana sporočila SMS
Možnost pošiljanja SMS-sporočil več prejemnikom hkrati

Priključki in povezave
Polnjenje in prenos podatkov prek vmesnika Micro USB
Slušalke s prostoročnim telefonom Jack 3,5 mm

Klic v sili
Gumb SOS / SOS SMS / SOS Locator
5 prednastavitev gumba SOS
Zahteva za oddaljeno lokacijo

Funkcije
Svetilka
Budilka
Kalkulator
FM radio
Kamera VGA
Podpora orodij SIM
Predvajalnik glasbenih datotek
Samodejna nastavitev časa
Bluetooth
Vibracije

Baterija Li-Ion 600 mAh
Do 9 dni v stanju pripravljenosti
Čas pogovora do 2,5 ure

Dimenzije (V × Š × G) 122 × 58,8 × 13,3 mm
Teža 85 g
Barva Rdeča

Vsebina paketa
Telefon
Potovalni polnilnik
Stojalo za polnjenje
Navodila za uporabo v češčini, slovaščini in nemščini

Parametri

FM tuner
Dual SIM
Znamka
Barva
Globina
Teža
Širina
Višina
Diagonala zaslona
Povezljivost
Zgradba
Predvajalnik
Zaslona na dotik
Priključek 3,5 mm
Ločljivost fotoaparata
Maks. čas pogovora
Maks. čas pripravljenosti
Število zadnjih fotoaparatov

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.