EVOLVEO EasyPhone EB, mobilni telefon za starejše s stojalom za polnjenje, rdeč
51,03 €
41,83 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
EVOLVEO EasyPhone EB - Mobilni telefon za starejše
Veliki ločeni gumbi, 2,4-palčni barvni zaslon in funkcija Dual SIM.
Radio FM z vgrajeno anteno, fotoaparat z bliskavico in gumb SOS z lociranjem lokacije.
Enostavno upravljanje in veliki, praktični gumbi
Veliki gumbi za enostavno pisanje besedil in vnos telefonskih številk.
Klic SOS in SMS z lokalizacijo lokacije
Samodejno izbiranje prednastavljenih številk in pošiljanje sporočila v sili po pritisku na gumb SOS.
Namenski gumbi za enostavno upravljanje
Glasnost, svetilko in radio FM upravljate z ločenimi gumbi.
Zmogljiva svetilka in vgrajen radio FM
Zelo močna dvojna svetilka in radio FM s samodejnim nastavljanjem postaj.
Stojalo za polnjenje in zelo dolga življenjska doba baterije
Praktično stojalo za polnjenje z lučko LED in 1 400 mAh baterijo.
Bogata oprema
- jasen in preprost meni
- preprosto delovanje
- ločeni gumbi za enostavno upravljanje
- gumbi za radio FM, svetilko, upravljanje glasnosti in odklepanje telefona
- glasen zvočnik za poslušanje radia FM in melodij zvonjenja
Tehnične specifikacije
- Ločljivost zaslona: 320 x 240 px, 2,4"
- Kapaciteta baterije: 1400 mAh
- Reža za pomnilniško kartico: da
- Barva: rdeča
- Podprte frekvence GSM/GPRS (MHz): GSM/GPRS 850/900/1 800/1 900 MHz
- Priključek: 3,5 mm vhod za slušalke
- Bluetooth: Da:
- Radio: Da
- Gumb SOS: Da:
Paket vsebuje
- Mobilni telefon EVOLVEO EasyPhone EB
- stojalo za polnjenje
- 230 V omrežni polnilnik
- stereo slušalke s prostoročnim upravljanjem
- uporabniški priročnik
Lahko bi vas zanimalo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.