AB PULSe 4K Rev. II. Combo (1XS2X T2/C)/4K/H.265/HEVC/ čitalnik kartic/ HDMI/ USB/ LAN/ PVR/
178,27 €
146,12 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
AB PULSe 4K Rev. II. Combo
Številka izdelka: 8588003477316
Domov
Zmogljiv in prilagodljiv sprejemnik z operacijskim sistemom ENIGMA 2.
Zagotavlja ločljivost UHD in podpira slikovne standarde HDR/HDR10 in HLG.
Poganja ga štirijedrni procesor s 15000 DMIPS, 8 GB pomnilnika FLASH in 2 GB pomnilnika DDR4.
Vključuje vgrajen sprejemnik DVB-S2X in drugi sprejemnik DVB-C/T2 za prizemno/kabelsko oddajanje Plug & Play.
Oblikovanje
Elegantna zasnova se prilega vsaki dnevni sobi.
Sprednja plošča je opremljena s 7-segmentnim zaslonom LED.
Za vrati najdete 1x bralnik kartic, 2x režo za modul CI, 1x USB 2.0 in 1x režo za kartice microSD.
Priključki
Na zadnji plošči so optični digitalni zvočni izhod S/PDIF, USB 2.0, RJ45 Ethernet, IR podaljšek in vhod za zunanji napajalnik DC 12V-3A.
Prednosti sistema PULSE 4K
PULSE 4K z Enigmo 2 zagotavlja čudovite slike kakovosti UHD.
Omogoča hkratno dekodiranje dveh modulov CI ali dekodiranje dveh programov iz modula CI v realnem času.
Sprejemnik lahko hkrati posreduje vsebino televizorju in trem drugim napravam.
Posnetke lahko shranite na notranji 2,5-palčni trdi disk ali na kartico microSD.
Upravljate ga lahko prek mobilnega telefona ali tabličnega računalnika.
Tehnične specifikacije
- 1x tuner DVB-S2X 1x tuner DVB-T2/C
- Procesor: QUAD CORE, 15 000 DMIPS
- Flash: 8 GB EMMC
- POMNILNIK RAM: 2 GB DDR4
- 1x bralnik kartic
- 2x reža CI
- 1x HDMI
- 1x reža za kartico microSD
- 2x USB 2.0
- Dekodiranje videoposnetkov: 4K x 2K@60 10-bitno dekodiranje
- HDR/HDR10 in HLG
- Transkodiranje: podpora za več transkodiranj in več prostorov
- Prikazovalnik: 7-segmentni LED
- Ethernet RJ45: 10/100 Mb/s
- Sistem predalov za notranje 2,5-palčne trde diske
- Optični digitalni zvočni izhod S/PDIF
- IR podaljšek za IR oko (vključen)
- Video format: 4:3 Letter Box, 4:3 Pan Scan, 16:9
- Dekodiranje videa: MPEG1, MPEG2, H264, H265 HEVC, CAVS, VP8, VP9
- Dekodiranje zvoka: MPEG-1 layer I/II, PCB downmix, IEC958 SPDIF Left/Right/Stereo/Mono
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.