AB PULSe 4K MINI (1x DVB-S2X tuner)
169,78 €
117,47 €
96,29 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
AB PULSe 4K MINI (1x DVB-S2X tuner)
EAN: 8588003817457
Opis izdelka
AB PULSe 4K MINI je satelitski sprejemnik z ločljivostjo UHD.
Uporablja grafični vmesnik ENIGMA 2 v elegantni in minimalistični zasnovi.
Slikovni standardi
Podpira slikovne standarde HDR/HDR10 in HLG za čudovito ločljivost 4K.
Napajanje
Štirijedrni procesor s 15.000 DMIPS, 8 GB pomnilnika FLASH in 1 GB pomnilnika DDR4 zagotavljajo zmogljivost in odzivnost.
Tuner
Sprejemnik ima vgrajen sprejemnik DVB-S2X.
Oblikovanje
LED dioda stanja na sprednji plošči prikazuje stanje sprejemnika.
Možnosti sledenja
PULSe 4K MINI omogoča dekodiranje dveh programov iz modula CI v realnem času.
Distribucija vsebine
PULSe 4K MINI omogoča distribucijo vsebin za televizor in tri druge naprave.
Repozitorij
Sprejemnik omogoča snemanje oddaj na kartico microSD ali notranji trdi disk.
Nadzor
Sprejemnik lahko upravljate z mobilnim telefonom, tabličnim računalnikom ali daljinskim upravljalnikom.
Tehnični podatki
- Procesor: ARM Cortex A53 (ARMv7), štirijedrni procesor, 15.000 DMIPS
- POMNILNIK RAM: 1 GB DDR4
- Pomnilnik Flash: 8 GB SPI NOR
- Tuner: 1x DVB-S/S2X tuner Si2166D (satelitski sprejem)
- Podpora ločljivosti: 576p, 720p, 1080i, 1080p, 2160p
- Izhod: HDMI 2.0a
- Podpora: kodek H.265
- Reže: 1x reža CI/CI , 1x bralnik kartic, 1x bralnik kartic microSD
- USB: 1x USB 2.0, 1x USB 3.0
- LAN: 10/100 Mbit/s
- Poraba energije: 0,5 W v stanju pripravljenosti
- Delovna moč: 20 W (največ)
- Zunanje napajanje: 12 V / 2 A
- Dimenzije: 145 x 109 x 46 mm
- Teža: 355 g
Vsebina paketa
- Sprejemnik AB PULSe 4K MINI (1x DVB-S2X)
- Daljinski upravljalnik z 2x baterijami AA
- Kabel HDMI
- IR-senzor za daljinski upravljalnik
- Napajalnik 12 V/2 A
- CZ/SK/EN/PL/DE priročnik
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.