AC 9096 Svileni podaljšek za lase REMINGTON

- 35%

simbolična fotografija

AC 9096 Svileni podaljšek za lase REMINGTON
AC 9096 Svileni podaljšek za lase REMINGTON
AC 9096 Svileni podaljšek za lase REMINGTON
AC 9096 Svileni podaljšek za lase REMINGTON
AC 9096 Svileni podaljšek za lase REMINGTON
AC 9096 Svileni podaljšek za lase REMINGTON
AC 9096 Svileni podaljšek za lase REMINGTON
številka artikla
741001637
Proizvajalec
REMINGTON
Točke zvestobe: 2
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Remington AC 9096 Silk: profesionalni sušilnik za lase

Remington AC 9096 Silk je sušilnik za lase za profesionalne rezultate. Odlikuje ga zmogljiv in dolgotrajen motor na izmenični tok z močjo 2400 W.

Največja hitrost in učinkovitost

Zračni tok tega sušilnika doseže hitrost do 140 km/h, kar omogoča hitro in učinkovito sušenje las.

Tehnologija za sijoče lase

Ionski generator in mrežica iz svilene keramike zagotavljata do 90 % več ionov za največji sijaj brez nakodranosti.

Prilagodljive nastavitve

Remington AC 9096 Silk ponuja 6 hitrosti in temperatur, vključno s funkcijo "turbo boost", ki poveča pretok zraka za 10 % za še hitrejše sušenje.

Hladna volna za popolno pričesko

Hladna volna omogoča popolno fiksiranje pričesk za maksimalno gladkost in mehkobo.

Praktični dodatki

Sušilnik je opremljen z ozkim koncentratorjem in difuzorjem za različne pričeske. Zadnja rešetka je odstranljiva za lažje čiščenje.

Enostavna uporaba in shranjevanje

3-metrski vrtljivi kabel in zanka za obešanje zagotavljata priročno uporabo in shranjevanje.

Parametri

Znamka
Barva
Poraba energije
Število hitrosti
Število temperatur
Število nastavkov
Hladen zrak
Ionizator
Difuzor
Okrasni rob
Glavniški nastavek
Kavelj za obešanje

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.