Xiaomi Vodni ionski sušilnik za lase H500 EU
70,36 €
57,67 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Xiaomi Water Ionic Hair Dryer H500
Domov
Prišlo je novo obdobje nege las! Xiaomi Water Ionic Hair Dryer H500 zagotavlja popolno oblikovanje in vlaženje las med sušenjem.
Značilnosti
- Vhodna moč: 1 800 W
- Napetost: 220 V - 240 V
- Frekvenca: 50-60 Hz
- Hitrost zraka: 20 m/s
Tehnologija
Xiaomijev vodni ionski sušilnik za lase H500 uporablja vodne ione, ki prodrejo globoko v strukturo las za trajno zaščito in gladek sijaj.
Globoka hidracija z vodnimi ioni
Vgrajeni kondenzator kondenzira vlago v zraku, dva iglična motorja pa jo hitro razpršita v majhne negativne vodne ione.
Pametni nadzor temperature NTC
Inteligentni nadzor temperature NTC samodejno prilagodi časovni interval med vročim in hladnim zrakom glede na zaznano temperaturo okolice.
Oblikovanje
Kompaktno kovinsko ohišje je majhno in lahko, zato ga je enostavno pakirati in prenašati. Anodizirana površina iz aluminijeve zlitine daje sušilniku za lase strukturo in privlačnost.
Praktične funkcije
- Izmenično dovajanje vročega in hladnega zraka: vroč zrak za hitro sušenje, hladen zrak za oblikovanje pričeske.
- 360° vrtljiva magnetna šoba: osredotoči zračni tok za hitro sušenje in oblikovanje po meri.
- Nastavljiva temperatura in hitrost: tri nastavitve temperature in dve nastavitvi hitrosti za boljši nadzor nad pričesko.
- Odstranljiv filter za dovod zraka: enostavno ga je očistiti in preprečuje sesanje las v sušilnik za lase.
Specifikacije
- Model: CMJ03LX
- Raven hrupa: 75 dB
- Dolžina kabla: 1,7 m
- Dimenzije: 144 × 79 × 237 mm (vključno s šobo)
- Teža: 595 g (vključno s šobo)
Vsebina paketa
- 1x sušilnik za lase
- 1x zračna šoba
- 1x priročnik
- 1x garancijska kartica
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.