ACER PC Aspire TC-1780 - i5-13400F, 8GB, 512GB SSD, GTX 1650, Windows11H, črna
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
ACER PC Aspire TC-1780
Številka izdelka: DG.E3JEC.001
EAN: 4711121362200
Domača zabava in pisarniške aplikacije? Za računalnik ACER PC Aspire TC-1780 ni težav.
Procesor
Intel Core™ i5 Model: i5-13400F.
Programska oprema
Operacijski sistem: Windows 11 Home.
Repozitorij
512 GB M.2 SSD brezplačni SATA.
Operativni pomnilnik
Velikost pomnilnika: 8 GB DDR4 2133 prosta 2. pomnilniška reža.
Grafična kartica
Model grafične kartice: nvidia GTX 1650 D6.
Povezave in omrežja
- Wifi: Da
- Bluetooth: Da:
Vmesnik
- HDMI: Da
- Število USB 2.0: 4
- DVI: Da
Oprema
- Tipkovnica: da
- Miška: Da
Fizične lastnosti in barvna zasnova
- Barva: črna
- Višina: 340 mm
- Širina: 163 mm
- Globina: 350 mm
Oblikovanje in zvok
Eleganten videz omarice doda slog notranjosti. S prostorskim zvokom HD boste jasneje slišali vsak glas in posebne učinke.
Serija Aspire TC
Računalniki serije Aspire TC lahko opravljajo tako običajna kot zahtevna opravila. Omogočajo enostavno nadgradnjo s priključki USB in notranjimi razširitvenimi režami.
Moč za vsestransko uporabo
Moč, ki jo potrebujete za zabavo, zagotavlja sodoben procesor Intel 12. generacije, podprt z dovolj pomnilnika RAM in dovolj zmogljivo grafično kartico.
Zabavajte se v visoki ločljivosti
Novi Aspire TC uporabite kot osebni multimedijski center. S podporo za prostorski zvok boste deležni vrhunske kinematografske izkušnje.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.