Nokia 225 4G 2020, Dual SIM, črna

simbolična fotografija

Nokia 225 4G 2020, Dual SIM, črna
Nokia 225 4G 2020, Dual SIM, črna
Nokia 225 4G 2020, Dual SIM, črna
Nokia 225 4G 2020, Dual SIM, črna
Nokia 225 4G 2020, Dual SIM, črna
Nokia 225 4G 2020, Dual SIM, črna
Nokia 225 4G 2020, Dual SIM, črna
Nokia 225 4G 2020, Dual SIM, črna
številka artikla
3951209
OEM
16QENB01A08
Proizvajalec
Nokia
Točke zvestobe
2
1 ocen
Na zalogi 11 kos, 5.3.2024 že pri vas

59,82 €

49,03 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 57,07 €
Na zalogi 11 kos, 5.3.2024 že pri vas

59,82 €

49,03 € Brez DDV

Opis in parametri

Nokia 225 4G 2020, Dual SIM, črna

EAN: 6438409051592

Opis izdelka

Z napravo Nokia 225 4G vstopite v svet 4G.

Ta telefon zagotavlja boljšo kakovost klicev, družabnih omrežij in večpredstavnostnih iger.

Vrhunska tipkovnica in posebne funkcijske tipke zagotavljajo natančnost in udobje.

Telefon ima zaobljeno zadnjo stran in ergonomski rob za lažji oprijem.

Zaradi dolge življenjske dobe baterije in vzdržljivosti je Nokia 225 4G zanesljiv partner.

V telefonu so vnaprej nameščeni aplikacija Facebook, igra Snake in druge igre.

Vgrajena je tudi kamera.

Tehnične specifikacije

Velikost zaslona: 2,4"

Ločljivost zaslona: QVGA

Glavna kamera: 0,3 MPx

Približni čas pogovora (dve kartici SIM, 4G): 6 ur

Približni čas pogovora (dve kartici SIM, GSM): 8 ur

Približni čas pogovora (ena kartica SIM, 4G): 6 ur

Približni čas pogovora (ena kartica SIM, GSM): 19 ur

Povezljivost: Bluetooth:5.0

Vtičnica za slušalke: Da 3,5 mm Jack

USB: Micro USB (USB 2.0)

Baterija: 1150 mAh, odstranljiva

Notranji pomnilnik: 128 MB

Podpora za kartico MicroSD do:32 GB

RAM:64 MB

Značilnosti: svetilka / igre / angleščina z Oxfordom (iz podatkov o izvoru) / internet

Procesor: Unisoc T117

Operacijski sistem: S30

Zvočne funkcije: radio FM (žični in brezžični dvojni način), predvajalnik MP3

Največja hitrost omrežja: 4G

Velikost kartice SIM: nano

Dimenzije: 124,7 x 51 x 13,7 mm

Teža: 90,1 g

Vsebina paketa: polnilec Micro USB, odstranljiva baterija, priročnik za hiter začetek

Parametri

Vrsta
Barva
Globina
Ločljivost zadnje kamere
Širina
Višina
Diagonala zaslona
Ločljivost zaslona
Kapaciteta baterije
Brezžična tehnologija
Podatkovne storitve
Največja velikost pomnilniške kartice
Reža za pomnilniško kartico
Oblika izreza na zaslonu
Vrsta glavne SIM kartice
Število objektivov zadnje kamere
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.