Nokia 225 4G 2020, Dual SIM, črna
58,85 €
48,24 € Brez DDV
Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Nokia 225 4G 2020, Dual SIM, črna
EAN: 6438409051592
Opis izdelka
Z napravo Nokia 225 4G vstopite v svet 4G.
Ta telefon zagotavlja boljšo kakovost klicev, družabnih omrežij in večpredstavnostnih iger.
Vrhunska tipkovnica in posebne funkcijske tipke zagotavljajo natančnost in udobje.
Telefon ima zaobljeno zadnjo stran in ergonomski rob za lažji oprijem.
Zaradi dolge življenjske dobe baterije in vzdržljivosti je Nokia 225 4G zanesljiv partner.
V telefonu so vnaprej nameščeni aplikacija Facebook, igra Snake in druge igre.
Vgrajena je tudi kamera.
Tehnične specifikacije
Velikost zaslona: 2,4"
Ločljivost zaslona: QVGA
Glavna kamera: 0,3 MPx
Približni čas pogovora (dve kartici SIM, 4G): 6 ur
Približni čas pogovora (dve kartici SIM, GSM): 8 ur
Približni čas pogovora (ena kartica SIM, 4G): 6 ur
Približni čas pogovora (ena kartica SIM, GSM): 19 ur
Povezljivost: Bluetooth:5.0
Vtičnica za slušalke: Da 3,5 mm Jack
USB: Micro USB (USB 2.0)
Baterija: 1150 mAh, odstranljiva
Notranji pomnilnik: 128 MB
Podpora za kartico MicroSD do:32 GB
RAM:64 MB
Značilnosti: svetilka / igre / angleščina z Oxfordom (iz podatkov o izvoru) / internet
Procesor: Unisoc T117
Operacijski sistem: S30
Zvočne funkcije: radio FM (žični in brezžični dvojni način), predvajalnik MP3
Največja hitrost omrežja: 4G
Velikost kartice SIM: nano
Dimenzije: 124,7 x 51 x 13,7 mm
Teža: 90,1 g
Vsebina paketa: polnilec Micro USB, odstranljiva baterija, priročnik za hiter začetek
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.