ADATA PowerBank AP10000 - zunanja baterija za mobilne naprave/tablice 10000 mAh, modra (37Wh) USB-C

- 17%

simbolična fotografija

ADATA PowerBank AP10000 - zunanja baterija za mobilne naprave/tablice 10000 mAh, modra (37Wh) USB-C
ADATA PowerBank AP10000 - zunanja baterija za mobilne naprave/tablice 10000 mAh, modra (37Wh) USB-C
številka artikla
3748328
OEM
AP10000QCD-DGT-CDB
Proizvajalec
A-Data
Točke zvestobe: 1
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

ADATA PowerBank AP10000 - zunanja baterija za mobilni telefon/tablico 10000 mAh, modra

EAN izdelka: 4710273771564

Opis izdelka

Napajalnik ADATA P10000QCD PowerBank je idealen spremljevalec na potovanjih. Ponuja veliko zmogljivost 10.000 mAh in tri vrata USB za hitro polnjenje.

Tehnologija hitrega polnjenja

Podpira številne tehnologije hitrega polnjenja, vključno s Qualcomm QC 3.0, USB PD 3.0, MTK PE1.1, Samsung AFC, HUAWEI SCP & FCP in OPPO VOOC.

Polnjenje več naprav hkrati

Z dvema vhodoma USB-A in enim vhodom USB-C z izhodnim tokom do 5 V/3 A lahko hkrati polnite do tri naprave.

Prednosti dvosmernega polnjenja z USB-C

PowerBank P10000QCD podpira dvosmerno polnjenje prek USB-C. Tako potrebujete le en kabel za vse naprave.

Prikaz stanja baterije

Jasen digitalni zaslon prikazuje natančno stanje napajalnika, zato imate vedno pregled nad preostalo energijo.

Zaščita tokokroga

Pametno notranje vezje ščiti pred prekomernim polnjenjem, prekomernim praznjenjem, pregrevanjem, kratkim stikom, prenapetostjo in prekomernim tokom.

Specifikacije:

  • Zmogljivost: 10 000 mAh (37 Wh)
  • Vhod: UBS-C: DC 5 V/3 A, 9 V/2 A, največ 18 W.
  • Izhod: USB-A 1: DC 5 V/4,5 A, 9 V/2 A, 12 V/1,5 A, največ 22,5 W.
  • Izhod: USB-A 2: DC 5 V/4,5 A, 9 V/2 A, 12 V/1,5 A, največ 22,5 W.
  • Izhod: USB-C: DC 5 V/3 A, 9 V/2 A, 12 V/1,5 A, največ 18 W.
  • Tehnologija hitrega polnjenja: Qualcomm QC 3.0 / USB PD 3.0 / MTK PE1.1 / Samsung AFC / HUAWEI SCP & FCP / OPPO VOOC

Dodatna oprema: kabel USB-C, uporabniški priročnik

Parametri

Vrsta blaga
Vrsta dodatka
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.