ADATA XPG ohišje BATTLECRUSIER Mid-Tower ohišje, brez napajalnika, belo
171,06 €
107,49 €
88,11 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
ADATA XPG BATTLECRUISER Mid-Tower
Za zahtevne igričarje vam predstavljamo hladilnik ADATA XPG BATTLECRUISER Mid-Tower.
Videz in oblikovanje
Omara ima trdno kovinsko konstrukcijo in kaljeno steklo na vseh štirih straneh.
Razsvetljava in prezračevanje
Štirje vnaprej nameščeni ventilatorji XPG VENTO 120 s 13 načini osvetlitve, vključno z načinom sinhronizacije glasbe.
Namestitev brez orodja
Magnetna sprednja plošča in prašni filter olajšata namestitev. Stranske in zgornje plošče je enostavno sestaviti brez orodja.
Razporeditev in možnost nadgradnje
Podpira matične plošče do 300 mm/E-ATX, grafične kartice do 400 mm, dvojne grafične procesorje navpično in druge ventilatorje.
Specifikacije
- Podprte velikosti matičnih plošč: Do 300 mm / E-ATX
- Položaji pogona: 3,5" položaj2, 2,5" položaj5, 2,5"/3,5" položaj1
- Razširitvene reže: vodoravna7, navpična2
- Sprednji vhodno-izhodni priključki: avdio priključki1, USB 3.02, USB tipa C1
- Podpora za radiator: zgoraj360/240 mm, spredaj360/280/240 mm, spodaj120 mm
- Podpora za hlajenje: zgoraj2 x 120 mm, 2 x 140 mm, spredaj3 x 120 mm, 2 x 140 mm, zadaj1 x 120 mm, spodaj1 x 120 mm
- Največje velikosti komponent: največja velikost hladilnika CPU175 mm, največja dolžina grafičnega procesorja400 mm, največja dolžina napajalnika225 mm
- Filtri za prah: magnetni
Velikost in teža
Velikost: 485 x 225 x 506 mm
Kaj je v škatli
Sprednji ventilator: 3 x XPG VENTO 120mm ARGB, zadnji ventilator: 1 x XPG VENTO 120mm ARGB
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.