ADATA XPG ohišje VALOR AIR Mid-Tower, brez napajalnika, 4x 120mm ventilator, črno
83,77 €
54,18 €
44,41 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Ohišje ADATA XPG VALOR AIRMT Mid-Tower
Koda izdelka: 4711085937520
Splošni pregled
ADATA XPG VALOR AIRMT je kompaktno ohišje ATX srednjega razreda. Njegova zasnova je elegantna in sodobna, s sprednjo ploščo Streamline-Carving in stransko ploščo iz 3 mm kaljenega stekla.
Prilagodljivost in združljivost
Ohišje je zasnovano tako, da je združljivo z najpogostejšimi komponentami in omogoča največjo prilagodljivost pri podpori. Podpira grafične kartice do dolžine 305 mm in zračne hladilnike procesorja do višine 165 mm.
Enostavno vzdrževanje
Magnetna sprednja plošča in filter sta enostavno odstranljiva, kar omogoča hitro čiščenje.
Vhodno-izhodni priključki
Ohišje ponuja vrsto vhodno-izhodnih priključkov, vključno z dvema hitrima priključkoma USB 3.2 Gen 1 in 3,5-milimetrskim kombiniranim priključkom za zvok/mikrofon.
Možnosti shranjevanja
Uporabnikom sta na voljo dve odstranljivi 2,5-palčni plošči HDD/SSD za enostavno namestitev ali zamenjavo. Kletka za trdi disk je na voljo kot dodatna oprema, kar omogoča prilagodljivo namestitev pomnilnika.
Specifikacije
- Velikost omarice: Mid-Tower
- Podprte velikosti matičnih plošč: do ATX
- Odprtine za pogone: 2x 2,5", 2x 2,5"/3,5", 2x 3,5"
- Razširitvene reže: vodoravno 7
- USB 3.0: 2
- Podpora za hladilnik: zgoraj 240 mm, spredaj 360/280/240 mm, spodaj 120 mm
- Podpora za hlajenje: zgoraj 2 x 120 mm, 2 x 140 mm, spredaj 3 x 120 mm, 2 x 140 mm, spodaj 1 x 120 mm
- Največja velikost hladilnika procesorja: 165 mm
- Največja dolžina GPU: 335 mm
- Največja dolžina vira: 160 mm
- Filtri za prah: magnetni
Kaj je v škatli
- Sprednji ventilator: 3 x 120 mm
- Zadnji ventilator: 1 x 120 mm
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.