ADATA zunanji SSD 256 GB SE760 USB 3.2 Gen2 tip C črn
48,65 €
39,88 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
ADATA zunanji SSD 256 GB SE760 USB 3.2 Gen2 tip C črn
Model: SE760
EAN: 4710273772707
Opis
ADATA SE760 je zunanji SSD z zmogljivostjo 256 GB. Odlikuje ga elegantna oblika, ki jo poudarjata robustno kovinsko ohišje in čista, sijajna površina.
Visoka zmogljivost
S podporo USB 3.2 Gen 2 lahko SE760 doseže hitrosti do 1000 MB/s. To je 12,5-krat hitreje kot pri zunanjih trdih diskih. Za prenos 10 GB velikega filma v ločljivosti 4K je potrebnih le 10 sekund.
Priključek USB-C
SE760 je opremljen s priključkom USB-C, ki je obojestranski. Tako se priključite že v prvem poskusu, ne glede na usmerjenost priključka.
Tehnologija streljanja in igranja
S tehnologijo Shoot and Play lahko vsebino brez omejitev prenašate med napravami. Ne glede na to, ali SE760 uporabljate za delo ali zabavo, vam omogoča enostavno povezljivost in prednosti USB-C.
S hitrostjo igre
Prenos iger traja predolgo? S SE760 lahko igre prenesete in shranite hitreje.
Vzdržljiv in tih
SE760 ima gladko, sijoče kovinsko ohišje, zaradi odsotnosti mehanskih komponent pa je bolj odporen na udarce in vibracije. Poleg tega je tih.
Tehnične specifikacije
- Barva: črna
- Kapaciteta: 256 GB
- Dimenzije: 122,2 x 44 x 14 mm
- Teža: 95 g
- Vmesnik: USB 3.2 Gen 2 Type-C (nazaj združljiv z USB 2.0)
- Zahteve za operacijski sistem:Windows 8 / 8.1 / 10, Mac OS X 10.6 ali novejši, Linux Kernel 2.6 ali novejši, Android 5.0 ali novejši
- Delovna temperatura: od 0 °C do 35 °C
- Delovna napetost: 5 V=, 900 mA
- Garancija: 3-letna omejena garancija
Opomba
Izdelku sta priložena kabel USB-C z USB-C in kabel USB-C z USB-A. Za povezavo z microUSB je potreben ločen kabel, ki ni priložen.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.