ADATA zunanji SSD 480 GB ASD600Q USB 3.1 modri
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
ADATA zunanji SSD 480 GB ASD600Q USB 3.1 - modri
Domov
ADATA ASD600Q je eleganten, lahek in prenosen zunanji SSD. Z zmogljivostjo 480 GB, hitrostjo branja in pisanja do 440 MB/s ter trpežnostjo vojaškega razreda je idealen za vsakodnevno uporabo.
Hitrost in zmogljivost
Zahvaljujoč tehnologiji 3D NAND Flash disk dosega hitrosti do 440 MB/s. To je štirikrat več kot pri običajnih zunanjih pogonih. Z zmogljivostjo 480 GB je na njem dovolj prostora za vse vaše datoteke.
Prenosljivost in vzdržljivost
ADATA ASD600Q tehta le 60 g, njegove mere pa so 80 x 80 x 15,2 mm. Je tako majhen, da se prilega vaši dlani. Poleg tega je v silikonskem ohišju, ki je odporno na udarce in izpolnjuje vojaške standarde MIL-STD-810G 516.6.
Združljivost
ADATA ASD600Q je združljiv z operacijskimi sistemi Windows, Mac OS in Android. Priključite ga lahko na prenosnike, tablične računalnike, pametne telefone in igralne konzole. Deluje takoj, ko ga dobite iz škatle, brez gonilnikov, ki jih je treba namestiti.
Tehnične specifikacije
- Zmogljivost: 480 GB
- Vmesnik: USB 3.1 (nazaj združljiv z USB 2.0)
- Dimenzije: 80 x 80 x 15,2 mm
- Teža: 60 g
- Delovna temperatura: 5-50 °C
- Sistemske zahteve:Windows XP/Vista/7/8/8.1/10, Mac OS X 10.6 ali novejši, Linux Kernel 2.6 ali novejši, Android 5.0 ali novejši
- Garancija: 3 leta
Zaključek
ADATA ASD600Q je idealna izbira za tiste, ki iščejo hiter, zanesljiv in vzdržljiv zunanji pomnilnik.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.