ADATA zunanji SSD 960GB SC680 USB 3.2 Gen2 tip C, modri
146,89 €
112,07 €
91,86 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
ADATA zunanji SSD 960GB SC680 USB 3.2 Gen2 tip C, modri
Lahka, elegantna in prenosna
Tehta le 35 g in meri le 10 mm. Idealen za potovanja.
Trajno in energetsko učinkovito
Odporen je na udarce, je tih in porabi manj energije kot drugi zunanji SSD-ji.
Hiter prenos podatkov
Z vmesnikom USB 3.2 Gen 2 dosega hitrosti branja in pisanja do 530/460 MB/s.
- Film s kapaciteto 10 GB v ločljivosti 4K prenese v približno 20 sekundah.
- Je do 6,6-krat hitrejši od zunanjih trdih diskov.
Praktičen in vsestranski
Vključuje priključek USB-C (tip C) za enostavno povezljivost in združljivost z več napravami.
- Podpora za operacijske sisteme Windows, Mac OS in Android.
- Enostavno prenašajte vsebino med napravami.
Varno in tiho
SSD so vzdržljivejši od trdih diskov, bolje varujejo podatke in so tišji.
Tehnične specifikacije
- Barva: Modra
- Kapaciteta: 960 GB
- Dimenzije: 86,7 x 61 x 10 mm
- Teža: 35 g
- Vmesnik: USB 3.2 Gen2 Type-C
- Operacijski sistem: Windows XP/Vista/7/8/8.1/10, Mac OS X 10.6 ali novejši, Linux Kernel 2.6 ali novejši, Android 5.0 ali novejši
- Delovna temperatura: od 0 °C do 35 °C
- Delovna napetost: 5 V=, 900 mA
- Garancija: 3-letna omejena garancija
Dodatna oprema: kabel USB 3.2 Type-C na Type-C, kabel USB 3.2 Type-C na Type-A, hitri priročnik
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.