ADATA Zunanji trdi disk 1TB 2, 5" USB 3.2 HD770G, črn

simbolična fotografija

ADATA Zunanji trdi disk 1TB 2, 5
ADATA Zunanji trdi disk 1TB 2, 5
ADATA Zunanji trdi disk 1TB 2, 5
ADATA Zunanji trdi disk 1TB 2, 5
ADATA Zunanji trdi disk 1TB 2, 5
ADATA Zunanji trdi disk 1TB 2, 5
ADATA Zunanji trdi disk 1TB 2, 5
ADATA Zunanji trdi disk 1TB 2, 5
številka artikla
3424390
OEM
AHD770G-1TU32G1-CBK
Proizvajalec
A-Data
Točke zvestobe: 4
0 ocen
Na zalogi 20 kos, 16.5.2024 že pri vas

86,82 €

71,16 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 85,45 €
Na zalogi 20 kos, 16.5.2024 že pri vas

86,82 €

71,16 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

ADATA Zunanji trdi disk 1TB 2,5" USB 3.2 HD770G, črn

EAN: 4710273772219

Domov

ADATA predstavlja HD770G, prvi robustni zunanji trdi disk na svetu z osvetlitvijo RGB.

Oblikovanje

HD770G se ponaša z edinstveno zasnovo s poševnimi robovi in dvema svetlobnima črtama RGB.

Perforiran vzorec med svetlobnimi trakovi utripa zaradi osvetlitve RGB.

Odpornost

HD770G izpolnjuje standard MIL-STD-810G 516.6 in zdrži padec z višine do 1,22 m.

Trislojna konstrukcija vključuje silikonski pokrov, robusten odbijač in oblazinjen nosilec diska.

Zaščita

HD770G zagotavlja zaščito pred prahom in vodo po najvišjem standardu IP68.

Trdi disk je vodoodporen do globine 2 metrov za 120 minut.

Zmogljivost shranjevanja

S HD770G lahko s seboj vzamete vse svoje igre, ki so idealne za PS4 ali Xbox in PC.

Varnost

256-bitno šifriranje AES ščiti podatke v notranjosti z geslom.

Tehnične specifikacije

  • Zmogljivost: 1 TB
  • Barva: črna
  • Dimenzije: 139 x 98 x 26 mm
  • Teža: 270 g
  • Vmesnik: USB 3.2 Gen1 (nazaj združljiv z USB 2.0)
  • Tekstura: plastika / silikon proti udarcem
  • Delovna temperatura: 5 - 50 °C
  • Sistemske zahteve:Windows XP/Vista/7/8/8.1/10, Mac OS X 10.6 ali novejši, Linux Kernel 2.6 ali novejši
  • Garancija: 3 leta

Opomba: Združljivost z določenimi gostiteljskimi napravami se lahko razlikuje in je odvisna od sistemskega okolja.

Parametri

Poraba diska
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.