ADATA zunanji trdi disk 2TB 2, 5" USB 3.1 DashDrive Durable HD710M Pro, kamuflaža (guma, odporen na udarce/vodo/prah)
114,24 €
93,64 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
ADATA zunanji trdi disk 2TB DashDrive Durable HD710M Pro
Zmogljivost: 2 TB
Barva: Kamuflaža
Dimenzije: 133,5 x 98,5 x 21,5 mm
Teža: 270 g
Vmesnik: USB 3.1 (nazaj združljiv z USB 2.0)
Tekstura: plastika / silikon proti udarcem
Delovna temperatura: 5 - 50 °C
Delovna napetost: DC 5V, 900 mA
Sistemske zahteve:Windows XP/Vista/7/8/8.1/10, Mac OS X 10.6 ali novejši, Linux Kernel 2.6 ali novejši
Garancija: 3 leta
Zaščita in vzdržljivost
HD710M Pro nudi zaščito pred prahom in vlago, ki presega standard IP68.
Vojaška vzdržljivost zaradi trislojne konstrukcije proti udarcem.
Naprava je odporna na padce z višine do 1,5 m.
HD710M Pro je vodoodporen do te mere, da lahko zdrži 60 minut potopljen na globini 2 metrov.
Udobje za uporabnika
HD710M Pro se od drugih rešitev za shranjevanje razlikuje po uporabniku prijaznem vodotesnem ohišju.
Ni se vam treba ubadati z neprijetnimi pokrovi, saj pokrov preprosto nataknete na HD710M Pro in ga namestite na svoje mesto.
Varnost podatkov
HD710M Pro je opremljen s senzorji udarcev za zaščito vaših podatkov.
Če med prenosom podatkov pride do večjih udarcev ali tresljajev, se prižge rdeča dioda LED in aktivirajo se notranji zaščitni mehanizmi naprave.
Opomba:
- Brezplačna programska oprema HDDtoGo je združljiva samo z operacijskim sistemom Windows.
- Združljivost z določenimi napravami gostiteljicami se lahko razlikuje in je odvisna od sistemskega okolja.
- Povezava prek USB 2.0 zahteva povezavo z dvema priključkoma USB za zadostno napajanje. Potreben je kabel USB Y.
- Ocene odpornosti HD710M Pro proti prahu in vodi veljajo le, če je pokrovček vrat USB trdno zaprt.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.