ADATA Zunanji trdi disk 2TB 2, 5" USB 3.2, DashDrive™ Durable HD720, G-senzor, črn, (guma, odporen na vodo/udare)
103,99 €
85,24 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
ADATA zunanji trdi disk 2TB DashDrive™ Durable HD720
Življenje je pustolovščina in z našim zunanjim trdim diskom ADATA HD720 jo lahko brez skrbi snemate.
Odpornost na vodo in prah
HD720 je opravil stroge preizkuse in izpolnjuje zahteve standarda IP68. To pomeni, da zagotavlja odlično zaščito pred vodo in prahom. Deluje lahko v zelo prašnih okoljih ali po potopitvi v vodo do 2 metra globoko za 120 minut.
Odpornost na udarce
HD720 je kos tudi najtežjim razmeram. Prestal je strog preizkus padca z višine 1,8 metra, ki je strožji od standardnega vojaškega standarda MIL-STD-810G 516.6.
Trislojna zaščita
HD720 ima trislojno konstrukcijo, ki vključuje prožen silikonski material. Ta lahko absorbira udarce z vseh strani.
Zaščita pred udarci
Zaščita pred udarci poskrbi za varnost vaših podatkov. Če pride do močnega udarca, se zaščita pred udarci samodejno sproži in pojavi se utripajoča rdeča lučka. Ko se udarec umiri, se prikaže modra lučka, ki označuje vrnitev v normalen način.
Kabel USB
Kabel USB lahko lepo shranite v režo na obodu pogona. Ta rešitev se ujema s praktičnimi lastnostmi te naprave.
Zmogljivost
HD720 ponuja veliko pomnilniško zmogljivost, zato lahko posnamete vsak pustolovski trenutek.
Tehnične specifikacije
- Barva: črna
- Zmogljivost: 2 TB
- Dimenzije: 129,4 x 97,9 x 20,2 mm
- Teža: 223 g
- Tekstura: plastika / silikonska guma
- Vmesnik: SuperSpeed USB 3.1 (nazaj združljiv z USB 2.0)
- Zahteve za operacijski sistem:Windows XP ali novejši, Mac OS X 10.6 ali novejši, Linux Kernel 2.6 ali novejši
- Delovna temperatura: od 5 °C do 50 °C
- Delovna napetost: USB DC 5V
Garancija: 3 leta
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.