ADATA Zunanji trdi disk 5TB 2, 5" USB 3.1 HD710 Pro, črn

simbolična fotografija

ADATA Zunanji trdi disk 5TB 2, 5
ADATA Zunanji trdi disk 5TB 2, 5
ADATA Zunanji trdi disk 5TB 2, 5
ADATA Zunanji trdi disk 5TB 2, 5
ADATA Zunanji trdi disk 5TB 2, 5
ADATA Zunanji trdi disk 5TB 2, 5
ADATA Zunanji trdi disk 5TB 2, 5
ADATA Zunanji trdi disk 5TB 2, 5
številka artikla
3414890
OEM
AHD710P-5TU31-CBK
Proizvajalec
A-Data
Točke zvestobe: 10
0 ocen
Na zalogi 1 kos, v četrtek že pri vas

217,27 €

178,09 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 212,95 €
Na zalogi 1 kos, v četrtek že pri vas

217,27 €

178,09 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

ADATA Zunanji trdi disk 5TB 2,5" USB 3.1 HD710 Pro, črn

HD710 Pro predstavlja novo raven vzdržljivosti zunanjih trdih diskov.

Zaščita IP68

Pogon je preizkušen po standardu IP68 za odpornost na prah in vodo.

Trislojna konstrukcija

Zagotavlja vojaško odpornost na udarce in vibracije.

Kapaciteta 5 TB

Idealno za shranjevanje velikih količin podatkov.

Odpornost vojaške stopnje

HD710 Pro je zaradi trpežne trislojne konstrukcije odporen na udarce in padce.

Trislojna konstrukcija

Zagotavlja odlično zaščito shranjenih podatkov.

Tehnologija zaznavanja udarnih vibracij

Ustavi vse dejavnosti diska, ko zazna udarec.

Izbira zmogljivosti

Disk je na voljo v zmogljivostih 1 TB, 2 TB, 4 TB in 5 TB.

Upravljanje kablov

Praktičen prostor za shranjevanje snemljivega kabla USB.

Ergonomski vodoodporni pokrov vrat

Enostaven za uporabo in popolnoma varen.

Tehnične specifikacije

  • Zmogljivost: 5 TB
  • Barva: črna
  • Dimenzije: 133,3 x 98,5 x 26,7 mm
  • Teža: 390 g
  • Vmesnik: USB 3.1 (nazaj združljiv z USB 2.0)
  • Tekstura: plastika/protiudarski silikon
  • Delovna temperatura: 5-50 °C
  • Delovna napetost: DC 5V, 900 mA
  • Sistemske zahteve:Windows XP/Vista/7/8/8.1/10, Mac OS X 10.6 ali novejši, Linux Kernel 2.6 ali novejši
  • Dodatna oprema: kabel USB 3.1, priročnik za hiter začetek
  • Garancija: 3 leta

Parametri

Poraba diska
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.