AKU svetilka Bailong BL-1898B, vodil tip CREE XPE opozorilni ročaj

- 8%

simbolična fotografija

AKU svetilka Bailong BL-1898B, vodil tip CREE XPE   opozorilni ročaj
AKU svetilka Bailong BL-1898B, vodil tip CREE XPE   opozorilni ročaj
AKU svetilka Bailong BL-1898B, vodil tip CREE XPE   opozorilni ročaj
AKU svetilka Bailong BL-1898B, vodil tip CREE XPE   opozorilni ročaj
AKU svetilka Bailong BL-1898B, vodil tip CREE XPE   opozorilni ročaj
številka artikla
8E-081
Proizvajalec
Bailong
Točke zvestobe: 1
0 ocen
Na zalogi 16 kos, 6.5.2024 že pri vas

22,00 €

20,22 €

16,57 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 20,07 €
Na zalogi 16 kos, 6.5.2024 že pri vas

20,22 €

22,00 €

16,57 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

AKU svetilka Bailong BL-1898B

Številka izdelka: 6938385223803

Predstavljamo vam AKU svetilko Bailong BL-1898B, ki je kot nalašč za vaše pustolovščine na prostem.

Značilnosti

Vzdržljivost: zaradi trdnega ohišja iz aluminijeve zlitine z anodizacijo je svetilka odporna na poškodbe.

Površina: posebej oblikovana površina preprečuje, da bi vam svetilka zdrsnila iz roke.

Življenjska doba: življenjska doba svetilke je do 100 000 ur.

Svetilka LED: svetilka je opremljena z zmogljivo svetilko LED s čipi CREE.

Odpornost na vlago in korozijo: svetilka je odporna na vlago in korozijo.

Funkcija ZOOM: omogoča prilagajanje svetlobnega snopa.

Razpon polmera pri največjem približevanju: približno 200 m.

Svetlobni načini

Največja svetlobna moč: 100 % moči.

Način varčevanja z energijo: 60 % moči.

Stroboskopska osvetlitev ALARM SOS: Za nujne primere.

V paketu

  • Dva polnilnika: omrežni polnilnik in avtomobilski polnilnik.
  • Dva načina napajanja: 3 baterije AAA ali baterije 3,7 V (priložene so baterije 2x 18650).
  • Adapter za baterije 3,7 V.
  • Oranžni opozorilni ročaj.

Opomba

Ta svetilka je idealna za počitnice ali kampiranje. Z visoko svetilnostjo in funkcijami, kot je stroboskopska luč ALARM SOS, je odličen pripomoček za vsakega pustolovca.

Parametri

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.