Poštnina od 3,99 €
na prevzemna mesta GLS
Dostava najpozneje v 48 urah
Res smo hitri
Pri nas imate čas
Blago lahko vrnete v 30 dneh
Nagradili vas bomo
Za vsak nakup prejmete točke zvestobe
Parametri
- Baterija: Li-ion (typ 18650), typ AAA
- način napajanja: 12V Avto polnilec, 230V omrežni polnilec
Opis in parametri
Ta svetilka je idealna kot dodatek za počitnice ali kampiranje. V načinu 100-odstotne svetilnosti z največjo osredotočenostjo žarka v svetlobi lahko vidite tudi ponoči na nebu. Trdno ohišje svetilke iz trpežne aluminijeve zlitine na površini s posebno anodizacijo dodatno preprečuje poškodbe. Površina svetilke je oblikovana tako, da preprečuje, da bi svetilka zdrsnila iz roke. Vključen je tudi oranžni opozorilni ročaj, ki služi kot svetilnik dobrodošlice.
- Življenjska doba svetilke: 10 000 ur
- visokozmogljiva svetilka LED s čipi Cree
- zagotovljena je odpornost proti vlagi in koroziji.
- leča iz neprosojnega stekla
- možnost prilagajanja svetlobnega snopa s funkcijo ZOOM
- doseg polmera pri največjem približevanju: približno 600 m
3 osnovne vrste svetlobe:
Največja svetlobna moč 100 % moči
60-odstotni način varčevanja z energijo
stroboskopska osvetlitev ALARM SOS
Parametri svetilke:
Dolžina - 16,0 cm
Širina - 3,3 cm
Doseg: do 600 m
Vrsta diode: Q5
Teža: 120 g
Teža z baterijo: 155 g
V paketu:
- Dva polnilnika v kompletu: omrežni polnilnik in avtomobilski polnilnik
- Dva načina napajanja: 3 x AAA baterije ali 3,7 V baterija (vključena baterija 6850 mAh)
- Adapter je opremljen z baterijo 3,7 V
Ocene trgovine TonerPartner.sk
Jaz sem zadovoljen
Spletna stran z zelo raznoliko ponudbo in jasnim postopkom naročila.
Sem prijetno presenečen, ste prvi ,ki imate na spletu tako izpopolnjen nakup.
Nakup/naročilo - enostavno, pregledno,....
Dobava bi lahko bila hitrejša
Pot za zaključek je nekoliko zavozlan. Sem namreč nekoliko starejši.
Res hitro dostavljeno.
Vse ok. Hitro prispelo.
Zelo pregledno
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Niste našli odgovora?
Pišite nam
Če imate vprašanje o tem izdelku in niste našli informacij, ki jih potrebujete, nam pišite. Svetovali vam bomo.

Preprost nakup, hitra obdelava.