Akuvox E16C interkom SIP za vrata
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Akuvox E16 je cenovno dostopen domofon za vrata, ki ponuja odlično komunikacijo z integriranim domofonom SIP in prilagodljive metode nadzora dostopa, kot so prepoznavanje obraza na podlagi umetne inteligence, mobilna aplikacija SmartPlus, NFC, identifikacijska kartica in PIN. Običajno se uporablja v poslovnih in stanovanjskih stavbah.
Značilnosti:
iz plastike
5-palčni kapacitivni zaslon IPS LCD na dotik
Ločljivost LCD 1280x720 slikovnih pik
2M-pikselska kamera s samodejno osvetlitvijo, WDR in IR-senzorjem
senzor za posege, ki sproži alarm v primeru nedovoljenega posega.
Zaščita IP65
montaža na steno
integriran bralnik
Napajanje PoE ali 12V
mere: višina 192 x širina 88 x globina 22 mm
Možnosti nadzora dostopa:
RF bralnik kartic: 13,56 MHz, NFC
prepoznavanje obrazov
Čas prepoznavanja obraza je krajši od 0,2 s, natančnost prepoznavanja obraza je višja od 99,7 %.
številčna tipkovnica: številčna koda - PIN
Koda QR
Bluetooth
Vrata Wiegand
Vmesnik:
1xRJ45 10/100M Mbps Ethernet vrata
vhodni rele: 1 rele
izhodni rele: 1 rele za odpiranje vrat
neodvisno krmiljeni releji z uporabo tonov DTMF
Vrata RS485
funkcije SIP:
SIP v1 (RFC2543)
SIP v2 (RFC3261)
2 računa SIP
Zvočne funkcije:
vgrajen mikrofon z zaščito IP67
2W zvočnik z zaščito IP66
kodeki G.711a, G.711µ, G.722 in G.729
Kakovost zvoka HD 7 kHz
odpravljanje odmeva
zaznavanje glasovne dejavnosti
generator udobnega hrupa
nastavitev največje dolžine klica
Video funkcije:
Vidni kot: 120o
Ločljivost videa Full HD 1080p
hitrost slikanja max 1080p@30fps
stalno vklopljen fotoaparat
samodejni nočni način z osvetlitvijo LED
osvetlitev: min. 0,1 LUX
Samodejno uravnoteženje beline
vgrajen senzor svetlobe
Kodeksa H.263 in H.264
Podpora RTSP
Podpora ONVIF
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.