Akuvox IT88A Pametni notranji monitor s sistemom Android, Wifi, Bluetooth in kamero
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Akuvox IT88A Pametni notranji monitor s sistemom Android, Wifi, Bluetooth in kamero
Akuvox IT88A je notranji monitor SIP s sistemom Android, kamero in WiFi za večnamensko komunikacijo, opremljen z velikim 10-palčnim kapacitivnim zaslonom na dotik. Odličen dizajn, integracija pametnega doma in visoko zmogljiv procesor.
Omogoča visokokakovostno glasovno in video komunikacijo z drugimi video vratnimi telefoni Akuvox. V okolje monitorja Akuvox IT88 je mogoče namestiti običajne aplikacije za sistem Android, na primer za prikaz slik sistema kamer, nadzor pametnih hišnih in varnostnih sistemov ter številne druge.
Specifikacije
Sprednja plošča: aluminijeva zlitina
RAM / ROM: 2 GB / 8 GB
Zaslon: 10-palčni kapacitivni zaslon IPS LCD na dotik
Wi-Fi: IEEE802.11 b/g/n, @2,4 GHz
BLE: podpora BLE 4.2
Kamera: 1 MP CMOS
Reža za pomnilnik Micro SD
Vrata RS485
Dva releja:
Vhodni zvonec
Osem vhodnih in izhodnih vrat
Mikrofon: -26 dB
Dvojni zvočniki, 4? / 3W
Ethernetni priključki: 1xRJ45, 10/100 Mb/s, prilagodljivi
802.3af Napajanje prek omrežja Ethernet
12V DC priključek (če ne uporabljate PoE)
Namestitev: stenska ali namizna
Dimenzije: 251 x 182,5 x 29,75 mm
Delovna vlažnost: 10 ~ 90 %
Delovna temperatura: -10 °C ~ 45 °C
Prikaz
Način prikaza: običajna črna, prepustna
Velikost zaslona LCD: 10 palcev (po diagonali)
Razmerje stranic: 16:10
Ločljivost: 1280x800
Kontrastno razmerje: 900:1
Svetilnost: 350 cd/m2
Vidni kot: 80° levo, 80° desno, 80° zgoraj, 80° spodaj
Avdio in video
SIP v1 (RFC2543), SIP v2 (RFC3261)
Ozkopasovni zvočni kodek: G.711a, G.711µ, G.729
Širokopasovni zvočni kodek: G.722
DTMF: v pasu, izven pasu, DTMF (RFC2833), SIP Info
Odprava odmeva
Prepoznavanje glasovne dejavnosti
Udoben generator hrupa
Samodejni nadzor dobička
Pretočni formati: H.263 in H.264
Kamera: 1 MP CMOS
Glasovni pomočnik
Razdalja do 5 m
Natančnost prepoznavanja glasu 95 %
Samo v angleščini
Zasebnost z izvirnimi glasovnimi podatki
LAN in upravljanje:
statični naslov IP ali naslov DHCP
Strežnik NTP za nastavitev časa
Podpora protokolom: IPv4, IPv6, HTTP, HTTPS, FTP, TFTP, SNMP, DNS, SNTP, RTSP, SRTP, RTP, TCP, UDP, TLS, ICMP, DHCP, ARP
Samodejno zagotavljanje: FTP/TFTP/HTTP/HTTPS/PnP
Konfiguracija: spletno upravljanje, LCD na dotik ali samodejno zagotavljanje
Wi-Fi: IEEE802.11 b/g/n, @2,4 GHz
SIP
SIP v1 (RFC2543)
SIP v2 (RFC3261)
2 računa SIP
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.