Aligator A321 Senior Dual SIM, bel stojalo za polnjenje
35,59 €
29,17 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Aligator A321 Senior Dual SIM, bel stojalo za polnjenje
EAN: 8595181127858
Opis izdelka
Aligator A321 Senior je klasičen telefon, namenjen starejšim. Vključuje gumb SOS, slikovni tel. in SOS lokator. Telefon podpira dve kartici SIM.
Praktične lastnosti in oprema
Telefon ima velik in jasen zaslon ter ergonomsko obliko. Gumbi so na otip jasno razpoznavni, zato jih lahko upravljajo tudi ljudje z omejeno gibljivostjo prstov.
Aligator A321 ponuja številne uporabne funkcije, kot so budilka, kalkulator, svetilka, podpora za glasbene datoteke in radio FM. Pomnilnik telefona lahko razširite s kartico MicroSD.
Iskalnik SOS
Ko pritisnete gumb SOS, pošlje samodejno sporočilo SMS prednastavljenim stikom in prikaže lokacijo telefona na zemljevidu. Funkcijo SOS lahko uporabite tudi za zahtevo po lokaciji - odobreni stiki lahko s sporočilom SMS zahtevajo informacije o tem, kje se telefon (in lastnik telefona) trenutno nahajata.
Stojalo za polnjenje in dolga življenjska doba baterije
Telefonu je priloženo stojalo za polnjenje, ki vam omogoča, da imate telefon vedno pripravljen za uporabo na istem mestu. Zaradi zanesljive baterije telefon v načinu pripravljenosti zdrži do 240 ur (do 10 dni).
Tehnične specifikacije
- Zaslon: Barvni TFT z belo osvetlitvijo
- Ločljivost: 160x128
- Pomnilnik za telefonske stike: 500
- Pomnilnik za sporočila SMS: 50
- Vrsta baterije: 800 mAh Li-Ion
- Čas pripravljenosti max: 240 h
- Največji čas pogovora: 240 min
- Gumb SOS: Da:
- Tip gumba SOS: gumb
- Število prednastavitev gumba SOS: 5
- SOS SMS: Da
- Iskalnik SOS: da
- Zahteva za oddaljeno lokacijo: Da
- Svetilka: Da:
- Budilka: da
- Kalkulator: Da:
- Radio FM: Da:
- Višina: 122 mm
- Širina: 55 mm
- Globina: 14 mm
- Teža: 73 g
Vsebina paketa
- Telefon Aligator A321
- Potovalni polnilnik
- Stojalo za polnjenje
- Navodila za uporabo v češčini in slovaščini
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.