Aligator A670 Senior, moder stojalo za polnjenje
46,73 €
38,30 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Aligator A670 Senior, moder stojalo za polnjenje
Intuitiven in lahek telefon
A670 Senior je pregleden in enostaven za uporabo. Idealen je za začetnike.
Funkcije in spomin
Telefon ima fotoaparat, budilko, svetilko, kalkulator, Bluetooth in radio FM.
Omogoča nastavitev 5 osnovnih melodij ali melodij po meri. Ima način vibriranja.
V pomnilnik lahko shranite do 100 stikov. S kartico microSD lahko notranji pomnilnik razširite za 32 GB.
Ergonomska oblika in veliki gumbi
Telefon tehta le 85 g, njegove mere pa so 122x58,8x13,3 mm. Zaradi velikih gumbov ga je enostavno uporabljati.
Iskalnik SOS
Pritisnite gumb SOS, da prikažete lokacijo telefona vsem vnaprej izbranim stikom.
Foto stiki za enostavno klicanje
Telefon omogoča klicanje številk z uporabo dodeljenih fotografij.
Stojalo za polnjenje in dolga življenjska doba baterije
Telefonu je priloženo stojalo za polnjenje. Baterija Li-on s kapaciteto 900 mAh zagotavlja do 360 ur pripravljenosti.
Tehnični parametri
- Zaslon: Barvni TFT, 2,2", 220 x 176 točk
- Pomnilnik za telefonske stike: 100
- Pomnilnik za sporočila SMS: 50
- Podpora za pomnilniške kartice micro SD
- Vrsta kartice SIM: 1x običajna SIM
- Gumb SOS: Da: .
- Število melodij: 5; vibracije: da
- Baterija: Li-Ion 900 mAh
- Čas pripravljenosti max: 360 h
- Največji čas pogovora: 420 min
- Polnjenje in podatki: micro USB
- Kamera VGA
- Funkcije: svetilka, budilka, kalkulator, radio FM, podpora kompletu orodij SIM, Bluetooth, predvajalnik glasbe in videoposnetkov
- Jezikovne različice: CZ - SK - EN - DE - ES - FR
- Obešeno na traku: Da
- Dimenzije: 122 x 58,8 x 13,3 mm
- Teža: 85 g
Vsebina paketa
- Telefon Aligator A670
- Potovalni polnilnik
- Stojalo za polnjenje
- Navodila za uporabo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.