Aligator A900 Senior, rdeč stojalo za polnjenje

- 1%

simbolična fotografija

Aligator A900 Senior, rdeč   stojalo za polnjenje
Aligator A900 Senior, rdeč   stojalo za polnjenje
Aligator A900 Senior, rdeč   stojalo za polnjenje
Aligator A900 Senior, rdeč   stojalo za polnjenje
številka artikla
3980869
OEM
A900R
Proizvajalec
Aligator
Točke zvestobe: 3
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Aligator A900 Senior, rdeč stojalo za polnjenje

EAN izdelka: 8595181135624

Velik, lahko berljiv zaslon

Aligator A900 ima velik, portretno usmerjen 3,2-palčni zaslon.

Pedometer za boljše zdravje

Aligator A900 ima vgrajen pedometer, ki vam pomaga spremljati vaše dnevno gibanje.

SOS Locator - natančna lokacija GPS za večjo varnost

Funkcija SOS Locator vam omogoča, da na daljavo določite lokacijo telefona.

Natančen čas brez zapletenih nastavitev

Naprava Aligator A900 lahko samodejno nastavi čas z uporabo omrežja vašega operaterja.

Veliki gumbi in enostavno upravljanje

Telefon ima klasično tipkovnico z velikimi, na otip prepoznavnimi gumbi.

Varovalka pred nenamernim izklopom

Telefon A900 je opremljen s ključavnico, ki preprečuje nenameren izklop telefona.

Stojalo za polnjenje

Telefon je opremljen s stojalom za enostavno in priročno polnjenje.

Opozorilo o slabi bateriji

Telefon vas bo samodejno opozoril, ko bo baterija izpraznjena.

Dolga življenjska doba baterije

Telefon z enim polnjenjem v načinu pripravljenosti zdrži do dva tedna.

Uporabne funkcije in fotoaparat

Novi telefon A900 zmore veliko več kot le klicanje in pošiljanje sporočil SMS.

Odlična zasnova in priljubljene barvne možnosti

Zasnova telefona A900 se razlikuje od ustaljenih predstav o tem, kako naj bi bil videti telefon za starejše.

Tehnične specifikacije

  • Višina: 133 mm
  • Širina: 59,6 mm
  • Globina: 13,5 mm
  • Teža: 115 g
  • Vrsta zaslona: barvni TFT
  • Ločljivost: 240x320, QVGA
  • Vrsta baterije: 1600 mAh Li-Ion
  • Čas pripravljenosti: do 14 dni
  • Čas pogovora: do 8 ur
  • Pomnilnik za telefonske stike: 200
  • Pomnilnik za sporočila SMS: 50
  • Vrsta kartice SIM: 2x navadna SIM
  • Frekvenčni pasovi: GSM 850/900/1800/1900 MHz

Vsebina paketa: telefon Aligator A900, potovalni polnilec, slušalke, stojalo za polnjenje, uporabniški priročnik v CZ, SK, DE

Parametri

Vrsta
Operacijski sistem
Ločljivost zaslona
Vrsta zaslona
Funkcija
Certifikati
Brezžična tehnologija
Konfiguracija kartic
Največja velikost pomnilniške kartice
Reža za pomnilniško kartico
Vrsta glavne SIM kartice
Vrsta pomožne SIM kartice
Število objektivov zadnje kamere
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.