Aligator D210 Dual SIM, bel in črn
20,95 €
17,17 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Aligator D210 Dual SIM, bel in črn
EAN: 8595181161753
Oprema in funkcije
Aligator D210 je opremljen z barvnim zaslonom. Ponuja dolgo življenjsko dobo baterije in možnost hkratne uporabe dveh kartic SIM. S tehnologijo Bluetooth lahko preprosto prenašate podatke med telefoni ali računalniki.
Poslušanje glasbe in radia
Poslušate lahko glasbo in radio ter si tako popestrite dan. Telefon je opremljen s stereo priključkom za slušalke.
Dolga življenjska doba baterije in dve kartici SIM
Baterija z enim polnjenjem v načinu pripravljenosti zdrži do šest dni. Telefon lahko hkrati uporablja dve kartici SIM.
Oblikovanje in prikaz
Kontrastni barvni zaslon je lahko berljiv in ima jasen prikaz. Oblika telefona je izboljšana z rdečo, modro ali črno črto.
Pomnilnik in datoteke
V pomnilnik telefona lahko shranite do 300 telefonskih številk. Za shranjevanje glasbenih in večpredstavnostnih datotek lahko uporabite kartico microSD velikosti do 512 GB.
Samodejna nastavitev časa
D210 je opremljen s funkcijo samodejne nastavitve časa, ki se samodejno sinhronizira iz operaterjevega omrežja.
Tehnične specifikacije
- Zaslon: 1,8-palčni TFT
- Ločljivost zaslona: 128x160 px
- Podpora pomnilniških kartic: da, do 512 GB
- Zadnja kamera: VGA
- Bluetooth: Da:
- Vhod za slušalke: da
- Povezava: micro USB
- Dvojna kartica SIM / vrsta kartice SIM: dvojna kartica SIM (2x običajna kartica SIM)
- Pasovi: GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 MHz
- Kapaciteta baterije: 600 mAh
- Radio FM: Da:
- Druge funkcije: svetilka, budilka, kalkulator
- Višina: 112 mm
- Širina: 47 mm
- Globina: 13,8 mm
- Teža: 66 g
Vsebina paketa
Mobilni telefon D210, Baterija, Polnilec, Uporabniški priročnik
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.