Amazfit Bip 3 Pro/Beige/Sportni trak/Beige

simbolična fotografija

Amazfit Bip 3 Pro/Beige/Sportni trak/Beige
Amazfit Bip 3 Pro/Beige/Sportni trak/Beige
Amazfit Bip 3 Pro/Beige/Sportni trak/Beige
Amazfit Bip 3 Pro/Beige/Sportni trak/Beige
Amazfit Bip 3 Pro/Beige/Sportni trak/Beige
Amazfit Bip 3 Pro/Beige/Sportni trak/Beige
Amazfit Bip 3 Pro/Beige/Sportni trak/Beige
številka artikla
AH95XIW531
OEM
6972596104834
Proizvajalec
AMAZFIT
Točke zvestobe: 3
0 ocen
Na zalogi 2 kos, v petek že pri vas

68,86 €

56,44 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 66,43 €
Na zalogi 2 kos, v petek že pri vas

68,86 €

56,44 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Amazfit Bip 3 Pro

Pametna ura z velikim 1,69-palčnim barvnim zaslonom in širokim naborom aplikacij.

Prikaz

1,69-palčni zaslon TFT na dotik ima ločljivost 240 x 280 slikovnih pik.

Oblikovanje in materiali

Površina ure je iz 2,5D kaljenega stekla z obdelavo proti prstnim odtisom. Pas je izdelan iz silikona za hitro odpenjanje.

Širina in obseg traku

Pas je širok 20 mm in ima obseg od 153 do 218 mm.

Povezljivost

Ura ima Bluetooth 5.0 BLE in magnetni polnilni kabel.

Vodoodporen

Ura je vodoodporna do globine 5 ATM.

Senzorji in pozicioniranje

Ura je opremljena z biometričnim senzorjem BioTrackerTM 2 PPG za merjenje nasičenosti krvi s kisikom in 3-osnim senzorjem pospeška. Za določanje položaja uporablja 4 satelitske sisteme (GPS, GLONASS, GALILEO, QZSS).

Baterije

280 mAh litijeva polimerna baterija z zaščitno ploščo. Čas polnjenja je približno 2 uri. Pri običajni uporabi zdrži do 14 dni, pri intenzivni uporabi pa do 7 dni.

Aplikacija

Z aplikacijo Zepp se povežete z mobilnim telefonom.

Dimenzije in teža

Ura meri 44,12 x 36,49 x 9,65 mm in tehta 33,2 g (brez traku).

Barva

Bež.

Vsebina paketa

Pametna ura (vključno s standardnim pasom), magnetni polnilni kabel, navodila za uporabo.

Garancija

24 mesecev.

Parametri

Vrsta blaga

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
BREZPLAČNA DOSTAVA za nakup že od 49 €
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.