Samsung Galaxy Watch 4 Classic (46 mm), EU, srebrna

- 6%

simbolična fotografija

Samsung Galaxy Watch 4 Classic (46 mm), EU, srebrna
Samsung Galaxy Watch 4 Classic (46 mm), EU, srebrna
Samsung Galaxy Watch 4 Classic (46 mm), EU, srebrna
Samsung Galaxy Watch 4 Classic (46 mm), EU, srebrna
številka artikla
31288182
OEM
SM-R890NZSAEUE
Proizvajalec
Samsung
Točke zvestobe: 19
0 ocen
Na zalogi 20 kos, 10.5.2024 že pri vas

409,52 €

386,68 €

316,95 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 375,36 €
Na zalogi 20 kos, 10.5.2024 že pri vas

386,68 €

409,52 €

316,95 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Samsung Galaxy Watch 4 Classic (46 mm), EU, srebrna

EAN: 8806092555747

Vaša pot do zdravega počutja

Galaxy Watch4 Classic je vaš spremljevalec na poti k zdravemu življenju.

Oblikovanje, ki navdušuje

Vrtljiva luneta in živahen zaslon dajeta uri prefinjen videz.

Spoznajte svoje telo

Prva pametna ura, ki meri telesno sestavo.

  • Odstotek telesne maščobe
  • Skeletna muskulatura
  • Voda v telesu

Spremljajte svoj napredek

Ura in telefon vam omogočata pregled nad vašimi dejavnostmi.

  • Štetje korakov
  • Nadzor kalorij
  • Sledenje GPS

Vaše srce je varno

Samsungov senzor BioActive v realnem času meri EKG in krvni tlak.

Tehnične specifikacije

  • Zaslon: 1,4-palčni super AMOLED
  • Ločljivost: 450 × 450
  • RAM: 1,5 GB
  • Notranji pomnilnik: 16 GB
  • Omrežje: Bluetooth (v5.0), Wi-Fi
  • NFC: Da
  • Kapaciteta baterije: 361 (do 40 ur običajne uporabe)
  • Senzorji: akcelerometer, barometer, žiroskop, geomagnetni senzor, svetlobni senzor, optični senzor srčnega utripa, električni senzor srčnega utripa, senzor bioelektrične impedančne analize, senzor Hallovega učinka
  • Sistem za določanje položaja: GPS, Glonass, Beidou, Galileo
  • Dimenzije: 45,5 × 45,5 × 11 mm
  • Teža: 52 g

Parametri

Vrsta blaga
Teža
Barva pasu
Zmogljivost shranjevanja
Največji obseg zapestja
Povezava z mobilnim telefonom
Diagonala zaslona
Povezljivost
Vrsta zaslona
Kapaciteta baterije
Naprave
Namen
Prikaz časa
Brezstična plačila
Varnostna funkcija
Glasovni pomočnik
Jezik vmesnika
Združljiv OS
Material ohišja
Material pasu
Obvestila in sporočila
Steklo
Sledenje lokacije in poti
V paketu
Oblika številčnice
Vrsta povezave pasu
Zamenljiv trak
Način upravljanja
Proizvajalci
Barva ohišja
Najmanjši obseg zapestja
Vodoodpornost in vzdržljivost

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.