Amazfit Smart Scale

simbolična fotografija

Amazfit Smart Scale
številka artikla
AG473847
Proizvajalec
Xiaomi
Točke zvestobe: 2
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Visoka natančnost meritev za zaznavanje tudi majhnih sprememb teže. Zelo natančen senzor v obliki črke G je dovolj občutljiv, da zazna tudi majhne spremembe teže od 50 g naprej. To pomeni, da bo tehtnica pokazala spremembo vaše teže, tudi če ste ravnokar spili kozarec vode. Več kazalnikov za ocenjevanje vaše telesne pripravljenosti. Meri 16 ključnih kazalnikov telesne sestave. S čipom za obdelavo podatkov visoke natančnosti tehtnica na podlagi vnesenih osnovnih podatkov prikaže vrednosti 16 kazalnikov telesne sestave, kar vam pomaga lažje razumeti vašo splošno telesno pripravljenost. Tehtnica lahko podatke o zdravju meri v običajnem ali športnem načinu in tako zagotavlja natančnejše meritve za širši krog uporabnikov. Analizira porabo kalorij pri 18 športih za učinkovito oblikovanje telesa. Tehtnico povežite z aplikacijo Amazfit in ta bo na podlagi vnaprej izmerjenih telesnih podatkov izračunala porabljene kalorije* vsakih 30 minut pri vsakem od 18 podprtih športov ter oblikovala prilagojen načrt vadbe za krepitev telesa. Priročna in hitra sinhronizacija podatkov v oblak. Podpira povezavo Wi-Fi in Bluetooth. Vsi izmerjeni zdravstveni podatki se priročno in hitro sinhronizirajo z mobilnim telefonom in oblakom, tako da jih lahko preverite kadar koli in kjer koli. Več si oglejte na zaslonu. Več prostora. Več podatkov. Več elegance. Velik zaslon 80,62 × 30,06 mm. Prikazuje 9 različnih meritev telesne sestave neposredno na zaslonu (eno za drugo). Prilagodljivo: izberite eno od 15 meritev telesne mase. Specifikacije: Barva: barva: 1: Barva: Aurora, prehodna Dimenzije: 320 × 320 × 25 mm Zaslon: 3,4-palčni, črno-beli LCD, 192 × 64 slikovnih pik Neto teža: 2,2 kg Material ohišja: Material: kaljeno steklo, inženirska plastika ABS Material pokrivnega stekla: 316,3 × 316,3 × 6 mm, kaljeno steklo, visok sijaj Enota teže: kilogrami (kg), funti (lbs), mački (st) (možnost preklopa, privzeta enota: kg) Senzor: visokoprecizni senzor iz manganovega jekla "G" Povečanja: 0,05 kg/lbs (5-100 kg), 0,1 kg/lbs (100-180 kg) Povezljivost: 2,4 GHz 802.11 b/g/n Wi-Fi, 2,4 GHz Bluetooth 5.0 1,5 V Vir energije: 4× baterije AAA Življenjska doba baterije: 180 dni ali več Združljivost: Android 5.0 ali iOS 10.0 in novejši Tehtnica Amazfit, uporabniški priročnik Aplikacija: aplikacija Amazfit

Parametri

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.