AMD Pro W5700/8GB/GDDR6
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
AMD Radeon Pro W5700 - vrhunska grafična kartica za profesionalce
Srce te zmogljive kartice je grafični čip AMD Radeon Pro W5700.
Visoka zmogljivost z 8 GB pomnilnika GDDR6
Ta grafična kartica ima 8 GB pomnilnika GDDR6 za hitro in gladko obdelavo.
Široko pomnilniško vodilo za hiter prenos podatkov
256-bitno pomnilniško vodilo omogoča hiter prenos podatkov med grafičnim čipom in pomnilnikom.
Vmesnik PCIe 4.0 x16 za največjo prepustnost
Grafična kartica je opremljena s sodobnim vmesnikom PCIe 4.0 x16, ki zagotavlja največjo prepustnost podatkov.
Podpora za DirectX 12.0 in Open GL 4.6
Grafična kartica podpira najnovejše različice DirectX 12.0 in Open GL 4.6.
Navidezna resničnost? Da!
Ta kartica je pripravljena za virtualno resničnost. Potopite se v svet navidezne resničnosti brez omejitev.
2304 tokovnih procesorjev/CUDA
S 2304 pretočnimi procesorji/CUDA je ta kartica sposobna opraviti tudi najzahtevnejša opravila.
Aktivno hlajenje za optimalno delovanje
Aktivno hlajenje zagotavlja, da se kartica pri visoki obremenitvi ne pregreje.
5x Mini-DisplayPort 1.4 in 1x USB-C
Grafična kartica je opremljena s 5-kratnim priključkom Mini-DisplayPort 1.4 in 1-kratnim USB-C za priključitev več monitorjev.
Zunanje napajanje za največjo zmogljivost
Za največjo zmogljivost je kartica opremljena z 1 x 6-pinskim in 1 x 8-pinskim priključkom za zunanje napajanje.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.