GIGABYTE MB Sc AM4 B550M DS3H, AMD B550M, 4xDDR4, HDMI
104,82 €
85,92 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
GIGABYTE MB Sc AM4 B550M DS3H
EAN: 4719331809416
Opis
Zmogljiva osnovna plošča podjetja GIGABYTE. Idealna za izdelavo zmogljivega računalnika za igranje iger.
Značilnosti
- Podpora procesorjem AMD Ryzen™ tretje generacije
- 4 reže za pomnilnik DDR4 do 128 GB
- Čista digitalna rešitev VRM za stabilno napajanje
- Reža PCIe 4.0 x16
- Dva priključka PCIe 4.0/3.0 M.2
- GIGABYTE 8118 Gaming LAN za hitro in stabilno povezavo
- Pametni ventilator 5 s funkcijo FAN STOP za hlajenje
- RGB FUSION 2.0 za prilagajanje osvetlitve
- Q-Flash Plus za enostavno posodobitev BIOS-a
Tehnične specifikacije
CPU
Socket AM4, podpora za AMD Ryzen™ tretje generacije
Komplet čipov
AMD B550
Spomin
4 x reže DDR4 DIMM, podpirajo do 128 GB sistemskega pomnilnika
Audio
Kodek Realtek ALC887, 2/4/5,1/7,1-kanalni zvok
LAN
Realtek GbE LAN čip (1000 Mbit/100 Mbit)
USB
4 x USB 3.2 Gen 1, 2 x USB 3.2 Gen 1 (notranji), 6 x USB 2.0/1.1
Notranji priključki
24-pinski ATX, 8-pinski ATX 12V, glavo procesorskega ventilatorja, 2 x glavo sistemskega ventilatorja, 2 x M.2 priključka, 4 x SATA 6 Gb/s priključki
Priključki na zadnji plošči
PS/2, DVI-D, HDMI, 4 x USB 3.2 Gen 1, 4 x USB 2.0/1.1, RJ-45, 3 x avdio priključki
Opomba
Podpora za 64-bitni sistem Windows 10. Format Micro ATX; 24,4 cm x 24,4 cm.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.