APPLE 10, 9" iPad (10. generacija) Wi-Fi 64 GB - srebrn

- 3%

simbolična fotografija

APPLE 10, 9
APPLE 10, 9
APPLE 10, 9
APPLE 10, 9
APPLE 10, 9
APPLE 10, 9
APPLE 10, 9
številka artikla
31216971
OEM
mpq03fd/a
Proizvajalec
Apple
Točke zvestobe: 24
0 ocen
Na zalogi 20 kos, 6.5.2024 že pri vas

513,45 €

498,82 €

408,87 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 485,66 €
Na zalogi 20 kos, 6.5.2024 že pri vas

498,82 €

513,45 €

408,87 € Brez DDV

Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

APPLE 10,9" iPad (10. generacija) Wi-Fi 64GB - srebrn

Izjemna tablica za vsestransko uporabo

APPLE 10,9" iPad (10. generacija) Wi-Fi 64GB - srebrn je elegantna in zmogljiva tablična naprava.

Prikaz

Ima 10,9-palčni zaslon Liquid Retina z ločljivostjo 2360 × 1640 pik.

Napajanje

Čip A14 Bionic zagotavlja gladko delovanje in nemoteno večopravilnost.

Zvok

Vgrajeni mikrofoni in stereo zvočniki za kakovostne zvočne posnetke.

Fotoaparat

Zadnja 12 MP širokokotna kamera za zajemanje dragocenih trenutkov.

Videokonference

Sprednja 12Mpx ultra širokokotna kamera za visokokakovostne videokonference.

Dodatki

Ohišje Magic Keyboard Folio za udobno tipkanje (naprodaj ločeno).

Povezljivost

Wi-Fi 6 802.11ax za hitro internetno povezljivost in vrata USB-C za priključitev perifernih naprav.

Specifikacije

  • Diagonala zaslona: 10,9"
  • Ločljivost zaslona: 2360 × 1640
  • Procesor: A14 Bionic
  • Kapaciteta pomnilnika Flash: 64 GB
  • Operacijski sistem: iPadOS

Parametri

Procesor
Operacijski sistem
Vrsta zaslona
Funkcija
Pomnilnik zunanji
Fotoaparat zadnji (Mpix)
Konektorji
Brezžična tehnologija
Reža za pomnilniško kartico
Znamka procesorja
Vrsta baterije
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.