APPLE 10, 9" iPad (10. generacija) Wi-Fi Cellular 256 GB - srebrn
983,08 €
876,84 €
718,72 € Brez DDV
Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
APPLE 10,9-palčni iPad (10. generacija) Wi-Fi Cellular 256 GB - srebrn
Uspešnost in vzdržljivost
Čip A14 Bionic in celodnevno delovanje baterije zagotavljata nemoteno delovanje in nemoteno večopravilnost.
Kakovost zvoka
Dva vgrajena mikrofona in stereo zvočniki omogočajo snemanje zvočnih posnetkov in podcastov kjerkoli in kadarkoli.
Fotoaparat
S širokokotno zadnjo kamero 12 MP lahko zajemate dragocene trenutke, skenirate dokumente in snemate videoposnetke v ločljivosti do 4K.
Videokonference
Sprednja 12 MP ultra širokokotna kamera z ostrenjem zagotavlja visoko kakovost za klice FaceTime in videokonference.
Udobno pisanje
Ohišje Magic Keyboard Folio (naprodaj ločeno) je popolna dodatna oprema za iPad za intuitivno tipkanje in natančno upravljanje.
Povezljivost
Wi-Fi 6 802.11ax zagotavlja izjemno hitro internetno povezavo. Vrata USB-C omogočajo povezavo z zunanjimi zasloni, doki in drugimi perifernimi napravami.
Zaslonska slika
10,9-palčni zaslon Liquid Retina z ločljivostjo 2360 × 1640 px zagotavlja visoko kakovost slike.
Procesor
Šestjedrni procesor Apple A14 Bionic s 3,1 GHz zagotavlja visoko zmogljivost.
Spomin
Flash pomnilnik s kapaciteto 256 GB zagotavlja veliko prostora za vaše podatke in aplikacije.
Senzorji
- Akcelerometer (G-senzor)
- Žiroskop
Komunikacija
Podpora za Wi-Fi, Bluetooth, 3G, 4G/LTE in 5G. Vrsta kartice SIM: nano SIM eSIM.
Dimenzije in teža
Širina: 179,5 mm, višina: 248,6 mm, globina: 7 mm, teža: 481 g.
Operacijski sistem
Tablični računalnik je opremljen z operacijskim sistemom iPadOS s podporo za češki jezik.
EAN izdelka
194253363262
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.