APPLE 11" iPad Pro (4. generacija) Wi-Fi Cellular 256 GB - Space Grey
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
APPLE 11" iPad Pro (4. generacija) Wi-Fi Cellular 256 GB - Space Grey
Izvedba in tehnologija
Novi iPad Pro 11" poganja revolucionarni 8-jedrni čip M2. Ta čip je za 15 % zmogljivejši od predhodnika, kar pomeni do 35 % hitrejšo grafiko.
Neural Engine povečuje hitrost in učinkovitost strojnega učenja ter odpira nove možnosti za iPad. Z iPadom Pro lahko raziskujete fotorealistične 3D-oblike, modele razširjene resničnosti in igrate igre konzolne kakovosti s celodnevnim trajanjem baterije.
Prikaz
11-palčni zaslon Liquid Retina zagotavlja žive barve in poglobljene slike. Tehnologije ProMotion, True Tone in barvna paleta P3 zagotavljajo udobno gledanje. Zaslon ima tudi prilagodljivo frekvenco osveževanja 120 Hz.
Fotoaparat
Sprednja kamera s senzorjem 12 MP in 122-stopinjskim vidnim poljem zajame vse podrobnosti. Idealna je za fotografiranje, pogovore FaceTime z osrednjim prizoriščem in konferenčne klice. Kamera TrueDepth je dostopna, ko tablični računalnik odklenete s funkcijo Face ID.
Fotoaparat
Širokokotna kamera spremlja vaše gibanje med konferenčnimi klici in se samodejno prilagodi, da vas ohrani v središču kadra. Z naprednimi širokokotnimi in ultraširokokotnimi kamerami ter skenerjem LiDAR lahko ustvarjate videoposnetke ProRes.
iPadOS 16
Novi operacijski sistem iPadOS 16 omogoča učinkovitejše večopravilnostno delo. Z iPadom lahko povežete tudi zunanji zaslon z ločljivostjo 6K.
Specifikacije
- Diagonala zaslona: 11"
- Ločljivost zaslona: 2388 × 1668
- Vrsta zaslona: Liquid Retina (IPS)
- Število jeder: osemjedrno
- Procesor: Apple M2
- Kapaciteta pomnilnika Flash: 256 GB
- Ločljivost sprednje kamere: 12 Mpx
- Ločljivost zadnje kamere: 12 10 Mpx
- Operacijski sistem: iPadOS
- Širina izdelka: 178,5 mm
- Višina izdelka: 247,6 mm
- Globina izdelka: 5,9 mm
- Teža izdelka: 468 g
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.