APPLE 12,9" iPad Pro (6. generacija) Wi-Fi 128 GB - srebrna
1 565,16 €
1 282,92 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
APPLE 12,9" iPad Pro (6. generacija) Wi-Fi 128 GB - srebrna
Čip nove generacije z 8-jedrnim procesorjem. Je za 15 % zmogljivejši, zato je grafika do 35 % hitrejša.
Tehnologija pod površjem
12,9-palčni zaslon Liquid Retina XDR vas popelje v dimenzijo živih barv in poglobljenih slik.
Prilagodljiva hitrost osveževanja je 120 Hz.
Popolnoma v vsakem kotu
Sprednja kamera s senzorjem 12 MP in 122° vidnim poljem zajame tudi najmanjše podrobnosti.
Previdno zaklenite tablični računalnik, da odklenete kamero TrueDepth z zaščito Face ID.
Kot strokovnjak
Širokokotna kamera natančno spremlja konferenčne klice in se samodejno prilagaja vašemu gibanju, da vas ohrani v središču kadra.
Slika je optimizirana tudi, ko se udeleženci pridružijo klicu ali ga prekinejo.
LiDAR
S skenerjem LiDAR ter naprednimi širokokotnimi in ultraširokokotnimi kamerami vam iPad pomaga dokumentirati vsak trenutek in ustvariti videoposnetek ProRes.
Zmogljivejši IPS v čipu M2 podpira tudi Smart HDR 4.
iPadOS 16
Učinkovit in predvsem bolj produktiven operacijski sistem je temelj vsakodnevnega večopravilnega dela s programom Stage Manager 5.
Vaš delovni dan bo imel nov urnik, saj bo vaše delo potekalo veliko hitreje.
Specifikacije
- Diagonala zaslona: 12,9"
- Ločljivost zaslona: 2732 × 2048
- Vrsta zaslona: Liquid Retina XDR
- Število jeder: osemjedrno
- Procesor: Apple M2
- Kapaciteta pomnilnika Flash: 128 GB
- Merilnik pospeška (G-senzor): da
- Žiroskop: da
- Spletna kamera: spredaj, zadaj
- Ločljivost sprednje kamere: 12 Mpx
- Ločljivost zadnje kamere: 12 10 Mpx
- Wi-Fi: da
- Bluetooth: da
- Vgrajen mikrofon: da
- Vrata USB: USB tipa C
- Običajna življenjska doba baterije: 10 ur.
- Operacijski sistem: iPadOS
- Operacijski sistem v češčini: da
- Širina izdelka: 214,9 mm
- Višina izdelka: 280,6 mm
- Globina izdelka: 6,4 mm
- Teža izdelka: 682 g
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.