APPLE 12,9-palčni iPad Pro (6. generacija) Wi-Fi Cellular 1TB - Silver
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
APPLE 12,9-palčni iPad Pro (6. generacija) Wi-Fi Cellular 1TB - Silver
EAN: 194253255062
Zmogljiv in inovativen
Ta iPad Pro z 12,9-palčnim zaslonom Liquid Retina XDR in zmogljivim 8-jedrnim procesorjem M2 je pripravljen izpolniti vse vaše potrebe.
Edinstven prikaz
Zaslon Liquid Retina XDR ponuja živahne barve in poglobljene slike, ki jih poudarjata tehnologiji ProMotion in True Tone.
Odlične fotografije
Sprednja kamera 12 MP s 122-stopinjskim vidnim poljem zajame tudi najmanjše podrobnosti, kar je idealno za FaceTime in konferenčne klice.
Profesionalno orodje
Širokokotna kamera spremlja konferenčne klice in se prilagaja vašemu gibanju, da vas ohranja v središču kadra.
Skener LiDAR
Skener LiDAR v sodelovanju s sistemom IPS ustvari globinski zemljevid območja, kar omogoča boljše ciljanje v slabih svetlobnih pogojih.
iPadOS 16
Operacijski sistem iPadOS 16 izboljšuje učinkovitost in produktivnost ter je idealen za večopravilnost.
Specifikacije
- Diagonala zaslona: 12,9"
- Ločljivost zaslona: 2732 × 2048
- Vrsta zaslona: Liquid Retina XDR
- Število jeder: osemjedrno
- Procesor: Apple M2
- Kapaciteta pomnilnika Flash: 1000 GB
- Ločljivost sprednje kamere: 12 Mpx
- Ločljivost zadnje kamere: 12 10 Mpx
- Wi-Fi: da
- Bluetooth: da
- 3G: da
- 4G/LTE: da
- 5G: da
- Vrsta kartice SIM: nano SIM eSIM
- GPS: da
- Operacijski sistem: iPadOS
- Širina izdelka: 214,9 mm
- Višina izdelka: 280,6 mm
- Globina izdelka: 6,4 mm
- Teža izdelka: 684 g
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.