APPLE 12,9" iPad Pro (6. generacija) Wi-Fi 2TB - srebrn
3 003,43 €
2 461,83 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
APPLE 12,9" iPad Pro (6. generacija) Wi-Fi 2TB - srebrn
Zmogljiva tablična naprava z izjemnimi funkcijami
Apple iPad Pro M2 (2022) ima 12,9-palčni zaslon Liquid Retina XDR. Srce tabličnega računalnika je novi 8-jedrni procesor M2, ki je za 15 % zmogljivejši.
Osupljiv zaslon
12,9-palčni zaslon Liquid Retina XDR vas bo navdušil z živahnostjo in kakovostjo slike. Tehnologiji ProMotion in True Tone zagotavljata udobno gledanje.
Visoka uspešnost
Neural Engine je povečal hitrost in poenostavil strojno učenje. Rezultat so zmogljivejše grafike in novi načini uporabe iPada.
Sprednja kamera
Sprednja kamera z ločljivostjo 12 MP zajame tudi najmanjše podrobnosti. Idealna je za pogovore FaceTime z osrednjim prizoriščem ali konferenčne klice.
Varnost na prvem mestu
Tablični računalnik ima kamero TrueDepth, ki je zaklenjena, dokler je ne odklenete z zaščito Face ID.
Skener LiDAR
Skener LiDAR ustvari globinski zemljevid območja z merjenjem odboja svetlobe od predmetov. To omogoča boljše ciljanje v slabši svetlobi.
iPadOS 16
Tablični računalnik je opremljen z učinkovitim in produktivnim operacijskim sistemom iPadOS 16, zato lahko opravljate več opravil kot še nikoli prej.
Specifikacije
- Zaslon: 12,9-palčni, 2732 × 2048, Liquid Retina XDR
- Procesor: osemjedrni, Apple M2
- Pomnilnik: 2000 GB
- Spletna kamera: spredaj, zadaj, 12 Mpx 10 Mpx
- Wi-Fi: da
- Bluetooth: da
- Operacijski sistem: iPadOS
- Dimenzije: 214,9 mm x 280,6 mm x 6,4 mm
- Teža: 682 g
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.