Apple iPad Air 5 10, 9'' Wi-Fi Cellular 256 GB - Vijolična
1 226,14 €
1 005,03 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Apple iPad Air 5 10,9'' Wi-Fi Cellular 256 GB - Vijolična
Splošni opis
Apple iPad Air 5 je vrhunska tablična naprava z vzdržljivo celokovinsko zasnovo. Ima 10,9-palčni zaslon Liquid Retina z več dotiki in zmogljiv čip Apple M1. Ponuja 256 GB prostora za shranjevanje ter 12 MP Ultra Wide zadnjo kamero in 12 MP kamero FaceTime HD.
Prikaz
Ipad Air 5 ima 10,9-palčni zaslon Liquid Retina z ločljivostjo 2360 × 1640 pik. Zaslon zagotavlja barvni razpon P3 in svetilnost 500 nitov za odlično berljivost.
Napajanje
Tablični računalnik poganja zmogljiv čip M1 z 8-jedrnim procesorjem, 8-jedrnim grafičnim procesorjem in 16-jedrnim procesorjem Neural Engine. Tako je do 60 % zmogljivejša od prejšnjega modela.
Fotoaparat
Apple iPad Air 5 ima 12 MP ultra širokokotno kamero s 122-stopinjskim vidnim poljem in 12 MP širokokotno zadnjo kamero. Ponuja 5-kratno digitalno povečavo, samodejno ostrenje Focus Pixels in samodejno stabilizacijo slike.
Varnost
Tablični računalnik je opremljen z vgrajenim Touch ID, ki se nahaja v zgornjem gumbu za odklepanje naprave in potrditev plačila s storitvijo Apple Pay.
Povezljivost
Apple iPad Air 5 ima USB-C za polnjenje naprave in prenos podatkov s hitrostjo do 10 Gb/s. Podpira brezžični tehnologiji Wi-Fi 6 802.11ax in Bluetooth 5.0.
Operacijski sistem
Tablični računalnik poganja operacijski sistem iPadOS 15, ki ponuja jasno uporabniško izkušnjo in popolno večopravilnost.
Specifikacije
- Diagonala zaslona: 10,9"
- Ločljivost zaslona: 2360 × 1640
- Procesor: Apple M1
- Kapaciteta pomnilnika Flash: 256 GB
- Ločljivost sprednje kamere: 12 Mpx
- Ločljivost zadnje kamere: 12 Mpx
- Wi-Fi: Da
- Bluetooth: Da:
- GPS: Da
- Vrata USB: USB tipa C
- Operacijski sistem: iPadOS
- Dimenzije izdelka: 17,9 cm x 24,8 cm x 0,6 cm
- Teža izdelka: 0,5 kg
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.