Apple iPad Air 5 10, 9'' Wi-Fi Cellular 64 GB - Zvezdnata svetloba
944,82 €
899,01 €
736,89 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Apple iPad Air 5 10, 9'' Wi-Fi Cellular 64 GB - Zvezdnata svetloba
Predstavitev izdelka
EAN: 194252807002
Apple je predstavil najnovejši iPad Air 5. generacije s povezavo Wi-Fi in mobilno povezavo. Ta vrhunska tablična naprava ponuja 64 GB prostora za shranjevanje podatkov in je na voljo v elegantni barvi Starlight.
Prikaz
Uživajte v 10,9-palčnem zaslonu Liquid Retina z več dotiki. Ločljivost 2360 x 1640 slikovnih pik pri 264 PPI, tehnologija True Tone in širok barvni razpon P3 zagotavljajo izjemno vizualno izkušnjo.
Napajanje
Srce te tablice je zmogljiv čip Apple M1. 8-jedrni procesor, 8-jedrni grafični procesor in 16-jedrni procesor Neural Engine vam omogočajo gladko delovanje naprave.
Fotoaparat
Apple iPad Air 5 ima zadnjo kamero z 12 MP Ultra Wide in kamero FaceTime HD z 12 MP. S tema kamerama lahko posnamete visokokakovostne fotografije in video klice.
Povezljivost in varnost
- Tablični računalnik ima stereo zvočnike in dva mikrofona.
- Senzor Touch ID, vgrajen v zgornji gumb, zagotavlja varnost vaših podatkov.
- Vrata USB-C ter brezžični tehnologiji Wi-Fi 802.11ax (Wi-Fi 6) in Bluetooth 5.0.
Operacijski sistem
Na tabličnem računalniku je nameščen operacijski sistem iPadOS 15, ki ponuja uporabniku prijazen operacijski sistem in številne uporabne funkcije.
Specifikacije
- Diagonala zaslona: 10,9"
- Vrsta zaslona: Liquid Retina (IPS)
- Število jeder: osemjedrno
- Procesor: Apple M1
- Kapaciteta pomnilnika Flash: 64 GB
- Spletna kamera: spredaj, zadaj
- Ločljivost sprednje kamere: 12 Mpx
- Ločljivost zadnje kamere: 12 Mpx
- Wi-Fi: Da
- Bluetooth: Da:
- GPS: Da
- Vrata USB: USB Type-C
- Običajna življenjska doba baterije: 10 ur.
- Operacijski sistem: iPadOS
- Širina izdelka: 17,9 cm
- Višina izdelka: 24,8 cm
- Globina izdelka: 0,6 cm
- Teža izdelka: 0,5 kg
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.