Apple iPhone 14 Plus/256 GB/rumena
1 102,10 €
903,36 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Apple iPhone 14 Plus/256 GB/rumena
EAN: 194253749233
Oblikovanje in gradnja
Keramični ščit na sprednji strani, steklena zadnja stran, aluminijasta konstrukcija.
Prikaz
Zaslon Super Retina XDR, 6,7-palčni (po diagonali) zaslon OLED na celotnem zaslonu z ločljivostjo 2778 × 1284 pri 458 slikovnih točkah na palec.
Zmogljivost in shranjevanje
Čip A15 Bionic - šestjedrni procesor z dvema zmogljivima jedroma in štirimi varčnimi jedri. 256 GB uporabniškega pomnilnika.
Povezljivost in omrežja
- Dvojna SIM (nano-SIM in eSIM)
- 5G (pod 6 GHz) s tehnologijo MIMO 4×4
- Gigabitni LTE s tehnologijama MIMO 4×4 in LAA
- Wi-Fi 6 (802.11ax) s tehnologijo MIMO 2×2
- Bluetooth 5.3
Fotoaparat
Sistem dvojne kamere z glavno kamero 12 MP: 26 mm, zaslonka f/1,5 in ultra širokokotno kamero 12 MP: 13 mm, zaslonka f/2,4.
Snemanje videoposnetkov
Videoposnetek 4K s 24 sličicami na sekundo, 25 sličicami na sekundo, 30 sličicami na sekundo ali 60 sličicami na sekundo. videoposnetek HD 1080p s 25 sličicami na sekundo, 30 sličicami na sekundo ali 60 sličicami na sekundo. videoposnetek HD 720p s 30 sličicami na sekundo.
Baterije
Vgrajena litij-ionska akumulatorska baterija s podporo za hitro polnjenje: z 20W ali močnejšim adapterjem se napolni do 50 % v približno 30 minutah.
Dimenzije in teža
Širina: 78,1 mm, višina: 160,8 mm, debelina: 7,8 mm. Teža 203 g.
Vsebina paketa
- iPhone z iOS 16
- Kabel USB-C/Lightning
- Dokumentacija
Garancija
12 mesecev
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.