Apple iPhone SE 3 256 GB Starlight
807,30 €
725,25 €
594,47 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Apple iPhone SE 3 256 GB Starlight
Edinstvena kombinacija zmogljivosti in oblikovanja
Zmogljiv čip 5G A15 Bionic, 4,7-palčni zaslon Retina HD in glavna kamera 12 MP. Vse to v elegantnem ohišju iz aluminija in stekla.
Oblikovanje in gradnja
Na voljo v črni, beli in rdeči barvi. Vodoodporna zasnova IP67 omogoča 30 minut delovanja pod vodo do globine 1 metra.
Zaslon Retina HD
4,7-palčni zaslon Retina s tehnologijo IPS, gostoto slikovnih pik 326 PPI in svetilnostjo do 625 nitov. Oleofobna obdelava in širok barvni razpon (P3) za čudovito upodabljanje barv.
Fotoaparat
12 MP širokokotna kamera z zaslonko f/1,8, bliskavico LED True Tone in 5-kratno digitalno povečavo. Sprednja kamera 7 Mpx z zaslonko f/2,2 za selfije in video klice.
Čip in grafika Apple A15 Bionic
Čip Apple A15 Bionic z 2 zmogljivima in 4 energetsko učinkovitimi računalniškimi jedri. Štirijedrni grafični čip zagotavlja izjemno zmogljivost pri igranju iger.
iOS 15
Operacijski sistem iOS 15 je pripravljen kar najbolje izkoristiti procesor Apple A15 Bionic. Boljša varnost in tekočnost sistema.
Specifikacije
- Zaslon: 4,7" Retina HD (IPS), 1334 × 750
- Procesor: Apple A15 Bionic, šestjedrni
- Notranji pomnilnik: 256 GB
- Kamera: 12 Mpx, f/1,8
- Sprednja kamera: 7 Mpx, f/2,2
- Baterija: Li-Pol, hitro polnjenje, brezžično polnjenje
- Priključek: strela
- Varnost: čitalnik prstnih odtisov na ohišju
Vsebina paketa
- Apple iPhone SE 3 256 GB Starlight
- Kabel USB-C/Lightning
Lahko bi vas zanimalo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.