Apple Watch Ultra 2/49mm/Titan/Športni trak/Indigo Alpine/Majhen
978,61 €
802,14 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Apple Watch Ultra 2/49mm/Titan/Športni trak/Indigo Alpine/Majhen
Opis
Apple Watch Ultra 2 je opremljena s tehnologijo GPS Cellular. Ima 49-milimetrsko ohišje iz letalskega titana in indigo alpsko napetost - majhno.
Prikaz
Vedno vklopljen zaslon LTPO OLED Retina z ravnim safirnim steklom. Največja svetlost 3.000 nitov in najmanjša svetlost 1 nit.
Chip
SiP S9 s 64-bitnim dvojedrnim procesorjem in 4-jedrnim procesorjem Apple Neural Engine. Zmogljivost 64 GB.
Odpornost
Vodoodporen za plavanje do 100 m in odporen na prah po standardu IP6X. Rekreativno potapljanje z inštrumenti do 40 m po specifikaciji EN13319.
Senzorji
- Uporaba senzorja kisika v krvi in nasičenosti s kisikom
- Električni senzor srčnega utripa in aplikacije EKG
- Optični senzor srčnega utripa tretje generacije
- Obvestilo o visokem ali nizkem srčnem utripu
- Obvestilo o nepravilnem srčnem ritmu
- Faze spanja
- Zaznavanje temperature
- Merilnik globine z natančnostjo ±1 m in ustrezne aplikacije
- Senzor temperature vode
- Kompas z oznako točke poti za funkcijo vrnitve
- Višinomer je še vedno aktiven
- Zaznavanje visoke preobremenitve z akcelerometrom
- Žiroskop z visokim dinamičnim razponom
- Senzor okoliške svetlobe
Varnost
Klic v sili SOS, mednarodni klic v sili, sirena, zaznavanje trka in padca.
Nadzor
Prilagodljiv gumb za delovanje, digitalna kronika s haptičnim odzivom, stranski gumb in gesta tapkanja.
Povezovanje in komunikacija
Natančen dvofrekvenčni GPS: GPS, GNSS, Galileo in BeiDou. LTE in UMTS. Wi-Fi 4 (802.11n). Bluetooth 5.3. Apple Pay. GymKit.
Napajanje in trajanje baterije
Vgrajena litij-ionska baterija za ponovno polnjenje. Do 36 ur običajne uporabe. Do 72 ur v načinu nizke porabe energije. Magnetni kabel za hitro polnjenje USB-C.
Dimenzije in teža
Višina: 49 mm. Širina: 44 mm. Debelina: 14,4 mm. Teža: 61,4 g.
Vsebina paketa
Ohišje iz titana, alpski poteg, magnetni kabel USB-C za hitro polnjenje Apple Watch (1 m).
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.