Amazfit T-Rex 2 Ember Black EU

simbolična fotografija

Amazfit T-Rex 2 Ember Black EU
Amazfit T-Rex 2 Ember Black EU
Amazfit T-Rex 2 Ember Black EU
Amazfit T-Rex 2 Ember Black EU
Amazfit T-Rex 2 Ember Black EU
Amazfit T-Rex 2 Ember Black EU
številka artikla
31239861
Proizvajalec
Amazfit
Točke zvestobe: 11
0 ocen
Na zalogi 4 kos, 22.5.2024 že pri vas

234,62 €

192,31 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 224,91 €
Na zalogi 4 kos, 22.5.2024 že pri vas

234,62 €

192,31 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Amazfit T-Rex 2 Ember Black EU

EAN izdelka: 6972596105022

Elegantno robusten

Zaslon HD AMOLED je čist kot ocean.

Uživajte v čudesih divjine ali mestne džungle.

Pripravite se na akcijo

Ura ima oceno vodoodpornosti 10 ATM.

Vzdrži pritisk vode, ki je enak 100 metrom.

Odporne so na dež, bazen in ocean.

Delovanje tudi pri nizkih temperaturah

Amazfit T-Rex 2 je ustvarjen za pogumneže.

Odporni so na ekstremne temperature do -30 °C.

Funkcije ure ostanejo aktivne tudi v slabih razmerah.

Strokovni spremljevalec

Amazfit T-Rex 2 ima trpežno in trdno obliko.

Opravili so 15 vojaških testov.

Lahko preživijo vroče puščave, vlažne gozdove in ledenike.

Pametno prepoznavanje vaj za moč

15 vaj za krepitev in samodejno prepoznavanje gibanja.

Specializirani podatki

Ura podatke oceni kot največji vnos kisika (VO2 Max).

Določajo čas popolnega okrevanja, obremenitev pri treningu in učinek treninga.

Tehnične specifikacije:

  • Vrsta zaslona: AMOLED
  • Oblika zaslona: okrogla
  • Ločljivost zaslona: 454 x 454
  • Svetlost: 326 PPI
  • Zaslon na dotik: da
  • Velikost zaslona: 1,39"
  • Zaščita zaslona: Kaljeno steklo obdelava proti prstnim odtisom
  • Material telesa: Polimerna zlitina silikonski trak
  • Odpornost na vodo: 10 ATM
  • Kapaciteta baterije: 500 mAh
  • Način polnjenja: magnetna polnilna baza
  • Čas polnjenja: približno 2 uri
  • Življenjska doba baterije: do 45 dni
  • Običajna življenjska doba baterije: do 24 dni
  • Senzorji: biometrični senzor BioTrackerTM 3.0 PPG
  • Bluetooth: Da, različica Bluetooth 5.0 BLE
  • GNSS: GPS, GLONASS, BDS, Galileo, QZSS
  • Operacijski sistem: Zepp OS
  • Podprte naprave: Android 7.0 in novejši, iOS 12.0 in novejši
  • Aplikacija: Zepp
  • Material traku: Silikon
  • Širina traku: 22 mm
  • Dolžina traku: 140 do 205 mm
  • Dimenzije: 47,1 × 47,1 × 13,65 mm
  • Teža: 66,5 g

Vsebina paketa:

Pametna ura (vključno s standardnim pasom), magnetna polnilna baza, navodila za uporabo

Parametri

Vrsta blaga
Barva pasu
Povezava z mobilnim telefonom
Diagonala zaslona
Povezljivost
Vrsta zaslona
Naprave
Dodatki za nosilnost
Združljiv OS
Material pasu
Senzorji in Hardware
Oblika številčnice
Zamenljiv trak
Način upravljanja
Proizvajalci
Vodoodpornost in vzdržljivost

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
BREZPLAČNA DOSTAVA za nakup že od 49 €
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.