AQARA Enotni stikalni modul T1

- 13%

simbolična fotografija

AQARA Enotni stikalni modul T1
AQARA Enotni stikalni modul T1
AQARA Enotni stikalni modul T1
AQARA Enotni stikalni modul T1
številka artikla
3981142
OEM
SSM-U02
Proizvajalec
Aqara
Točke zvestobe: 1
0 ocen
Na zalogi 5 kos, v torek že pri vas

32,54 €

28,33 €

23,22 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 28,15 €
Na zalogi 5 kos, v torek že pri vas

28,33 €

32,54 €

23,22 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Aqara enojni stikalni modul T1 - različica EU

EAN: 6970504213302

Model: SSM-U02

Aqara enojni stikalni modul T1 je zasnovan za uporabo z EU različico vozlišča Aqara.

Združljivost

Modul je združljiv s središčem Aqara Hub in aplikacijo Aqara Home za Android in iOS.

HomeKit

Za uporabo kot naprava HomeKit potrebujete vozlišče Aqara Hub, ki lahko deluje kot most HomeKit.

Nadzor

Modul omogoča daljinski nadzor, časovni nadzor in glasovni nadzor.

Varnost

Modul je opremljen z zaščito pred pregrevanjem in preobremenitvijo.

Avtomatizacija

Modul lahko običajne električne luči ali naprave spremeni v pametne naprave.

Nadzor prek telefona

Modul omogoča daljinsko upravljanje prek aplikacije Aqara Home.

Časovni razporedi

Modul vam omogoča nastavitev časovnih razporedov za disciplinirano življenje.

Glasovno upravljanje

Modul omogoča upravljanje z glasovnim pomočnikom.

Statistični podatki o električni energiji

Modul spremlja trenutno porabo energije in zagotavlja statistične podatke o porabi.

Specifikacije

  • Model: SSM-U01
  • Dimenzije: 42,9 × 40 × 21,4 mm
  • Brezžični protokol: Zigbee 3.0
  • Napajanje: 100-250 V AC, 50/60 Hz
  • Največja obremenitev: 5A (uporovna obremenitev), 1250W
  • MIN obremenitev: 3W
  • Delovna temperatura: 0 °C ~ 35 °C
  • Delovna vlažnost: 5-95 % RH, brez kondenzacije
  • Občutljivost sprejemnika -102dBm
  • Delovna frekvenca: 2400 ~ 2483,5 MHz

Opomba

Izdelek je treba uporabljati z združljivo napravo Aqara Hub.

ID blagovne znamke

AQARA

Država izvora

CN

Oznaka carinske tarife

8536500000

IoT - internet stvari

Brezžična komunikacija

Apple HomeKit

Da

ZigBee

2,4 GHz

Merjenje porabe energije

Električna energija

Povezava z ničelno žico

Nepotrebno

Vrsta električnega priključka

Fazno spajanje

Vrsta uporabe

Notranji

Razred parjenja

IP20

Nadzor električnih tokokrogov

1 tokokrog

Preklopna izmenična napetost 230V AC

Da

Združljivost s programom HOMEY

Netestirano

Parametri

Vrsta blaga
Vrsta elektronike
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.