Homematic IP Stenski daljinski upravljalnik - 2 gumba
41,59 €
39,21 €
32,14 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Homematic IP Stenski daljinski upravljalnik - 2 gumba
Opis
Homematic IP je revolucionarna rešitev za pametni dom. Ponuja kakovost, celovitost in široko modularnost.
Brezžični daljinski upravljalnik za namestitev na steno
Ta krmilnik je del sistema pametnega doma Homematic IP.
Dva gumba
Daljinski upravljalnik ima dva gumba za ročno upravljanje naprave ali daljinsko upravljanje funkcij sistema pametnega doma.
Prilagodljiva namestitev
Stenski daljinski upravljalnik omogoča prilagodljivo namestitev in široko modularnost uporabe.
Inteligentni voznik
Krmilnik ponuja dva kanala, ki lahko razlikujeta med dolgimi in kratkimi pritiski na gumb.
Delovanje sistema
Povezava stenskega daljinskega upravljalnika s centralno enoto omogoča priročno nastavitev in nadzor sistema pametnega doma.
Glasovno upravljanje
Sistem pametnega doma Homematic IP podpira glasovno upravljanje in komunikacijo z Google Assistantom in Amazon Alexo.
Enostavna montaža
Brezžična komunikacija in delovanje na baterije omogočata enostavno namestitev brez potrebe po ožičenju.
Široka paleta aplikacij
Idealen je za vsestransko uporabo v domovih, pisarnah, podjetjih, zdravstvenih ustanovah itd.
Vsebina paketa
- Stenski daljinski upravljalnik - 2 gumba
- Zamenljiv okvir
- Montažna plošča
- Alkalna baterija AAA
- Material za montažo
- Češka navodila
Parametri
- Linija: Homematic IP
- Napajanje: 2x 1,5V LR03/mikro/AAA
- Poraba toka: največ 50 mA.
- Življenjska doba baterije: 4 leta (običajno)
- Stopnja zaščite: IP20
- Delovna temperatura: od 5 do 35 °C
- Dimenzije (Š x V x G): brez okvirja: 55 x 55 x 17 mm, z okvirjem: 86 x 86 x 19 mm
- Teža: 82 g (vključno z baterijami)
- Delovna frekvenca: 868,3 MHz, 869,525 MHz
- Brezžični domet (na odprtem območju): 200 m
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.