ARMAC Prenapetostna zaščita ARC5, 5x vtičnica, FR, stikalo, 1,5 m, črna

MARATON
- 18%
POPUSTOV

simbolična fotografija

ARMAC Prenapetostna zaščita ARC5, 5x vtičnica, FR, stikalo, 1,5 m, črna
številka artikla
AG264690
OEM
ARC5/15/CZ
Proizvajalec
Armac
0 ocen
MARATON POPUSTOVMARATON POPUSTOVMARATON POPUSTOV
Na zalogi 6 kos, 13.5.2024 že pri vas

15,27 €

12,59 €

10,32 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 12,29 €
Na zalogi 6 kos, 13.5.2024 že pri vas

12,59 €

15,27 €

10,32 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Armac ARC5 Armacova prenapetostna zaščita je namenjena računalnikom, pisarniški opremi in drugim domačim elektronskim napravam, kot so televizorji, videorekorderji, Hi-Fi sistemi itd. Ta zaščita ščiti priključene naprave pred nepričakovanimi tokovnimi in napetostnimi sunki, ki se širijo po električnih vodnikih. -Prenapetostna zaščita s stikalom -5x vtičnica za zadostno število naprav -kakovostna izdelava V katerih primerih boste cenili prenapetostno zaščito Splošno znano dejstvo je, da je prenapetostna zaščita najbolj potrebna med nevihtami, ko obstaja nevarnost udara strele in posledičnega širjenja nastalih prenapetosti po električnih vodih. Vendar bo Armac ARC5 vaše naprave zaščitil tudi pred prenapetostmi, ki jih povzroči slabo ožičena ali pokvarjena naprava. Zaščito zagotavlja 10amperski odklopnik, ki poskrbi za pravočasen izklop naprav iz električnega omrežja. Katere naprave in koliko jih lahko priključite Prenapetostna zaščita je opremljena s petimi klasičnimi vtičnicami. Tako boste lahko priključili zadostno število gospodinjskih aparatov, kot so računalniki, prenosni računalniki, pisarniška oprema in različne druge električne naprave. Ključne lastnosti Armac ARC5 prenapetostna zaščita s stikalom, primerna za zaščito gospodinjskih električnih aparatov in pisarniške opreme, 5 zaščitenih klasičnih vtičnic, 10 A odklopnik, dolžina kabla 1,5 metra. Dimenzije 290 x 50 x 45 mm, teža 415,5 g.

Parametri

Vrsta blaga

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.