Aroma COLA 500ml SODA

- 2%

simbolična fotografija

Aroma COLA 500ml SODA
Aroma COLA 500ml SODA
Aroma COLA 500ml SODA
številka artikla
742003934
Proizvajalec
SODASTREAM
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Sodastream okus COLA 500ml za penečo vodo

Visoko koncentriran okus za gazirano vodo, ustvarjen v aparatu Sodastream
12 velikih steklenic pijače Sodastream iz enega pakiranja po 500 ml
Recept strokovnjaka za penečo vodo

Zakaj kupiti okus Sodastream?
Velika razlika med okusom Sodastream in običajnimi "sokovi", ki jih ponujajo v lokalni trgovini, je v nekajkrat večji koncentraciji, ki zagotavlja boljši okus gaziranih pijač in omogoča pripravo do 12 velikih steklenic Sodastream z okusom sveže gazirane vode.

Informacije o izdelku
Aromatizirani koncentrat za pripravo brezalkoholnih pijač s sladkorji in sladili
500 ml okusa za do 12 velikih steklenic Sodastream
Priporočeno razmerje redčenja 1 del koncentrata na 20 delov gazirane vode
Energijska vrednost na 100 ml pripravljene pijače: 69,6 kJ / 16,7 kcal
Kofein: 9,1 mg/100 ml končnega napitka

Priprava pijače:
1) Pripravite čisto, ohlajeno penečo vodo v aparatu Sodastream.
2) Zgoščeno aromo vlijte v aromatični pokrovček.
3) Steklenico rahlo nagnite in previdno prelijte aromo čez stranico steklenice.
4) Zaprite stekleničko in nežno premešajte/potresite.

Arome vedno dodajte v končno penečo vodo. Nikoli ne dodajajte arome v vodo, preden je peneča voda pripravljena, saj to povzroči penjenje v aparatu in posledično zamašitev aparata. Pokrovček stekleničke koncentrata služi tudi kot merica za priporočeno razmerje redčenja (1 pokrovček na 1 veliko stekleničko pijače Sodastream).

Parametri

Vrsta blaga
Light
Znamka
Okus
Prostornina

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.