ASUS LED PROJEKTOR A1 1920x1080 PROART 3000lum 120Hz HDMI RS-232 REPRO 10W - RGB - izhod na PS5 in Xbox Series X/S
1 597,88 €
1 276,77 €
1 046,53 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
ASUSOV LED PROJEKTOR A1 1920x1080 PROART 3000lum
Prvi Calmanov preverjeni projektor na svetu
ASUS ProArt A1 je prvi projektor na svetu, ki ga je preveril Calman.
Odlična barvna natančnost
Ta projektor je tovarniško kalibriran za barvno razliko Delta E(?E) < 2.
Široka barvna paleta
Pokriva 98 % barvnih prostorov sRGB in REC.709.
Jasne slike FHD
Svetlobni vir LED s 3000 lumni in življenjsko dobo do 30.000 ur.
Brezžično zrcaljenje
Brezhibno pretakanje s podporo za naprave iOS, Android in Windows 10.
Enostavno upravljanje barv
Programska oprema ASUS ProArt Preset in ProArt Palette omogoča hiter dostop do nastavitev in barvnih parametrov.
Tehnične specifikacije
- Tehnologija zaslona: DLP
- Vir svetlobe: LED
- Življenjska doba LED: 30000 ur
- Ločljivost (izvirna): 1920x1080 (FHD)
- Največja vhodna ločljivost: 3840x2160
- Svetlost: 3000 lumnov
- Kontrastno razmerje: 800:1
- Nasičenost barv (sRGB): 98 %
- Barvni zaslon: 1,07 B
Projekcijski objektiv
- Območje ure: 1,3:1 ~ 1,56:1
- Projekcijska razdalja: 1,15 ~ 5,7 metra
- Velikost projekcije: 40 ~ 200 palcev
- Odmik projekcije: 83 % ± 5 %
- Razmerje povečave: 1,2x
- Ostrenje: ročno
Zvočne funkcije
Projektor je opremljen z 10W zvočnikom.
Povezljivost
- HDMI: 2x
- VGA: 1x
- USB-A: 2x (izhodni tok 5V/1,5A, ključ USB WiFi)
- RS232: Da
- Zvočni vhod: Da
- Zvočni izhod: Da
Brezžično projiciranje
Projektor podpira brezžično projiciranje.
Poraba energije
Največja poraba energije je 370 W.
Delovni pogoji
Delovna temperatura: 0 ~ 40 °C
Delovna vlažnost: 10 ~ 90 %
Oblikovanje
Projektor je črne barve in ima nastavljivo stojalo ter luknje za pritrditev na strop.
Dimenzije in teža
405 x 99 x 283 mm (brez nog), teža 5,7 kg
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.